سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جشنهای منطقه ای شکوفا در جنوب شهر

دومين مجموعه جشنواره هاي منطقه اي شكوفا با هدف تحقق شهر الكترونيك از نیمه دوم آذر در منطقه 19 آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مهندس رضا نثاری با بیان اینکه اين جشنواره به دنبال شناسايي استعدادهاي شهروندان در حوزه فناوري اطلاعات و استفاده از آنها در حوزه مديريت شهري است افزود: جشنواره شکوفا با ايجاد 7 كانون در محلات 13 گانه منطقه 19 فعالیت خود را از سال گذشته آغاز كرد و دومين جشنواره آن نیز امسال به همت محلات اجرا می شود.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری جشنواره شکوفا گفت: مديريت شهري كارآمد، مديريتي است كه امکان حضور و مشارکت شهروندان فراهم کند و این جشنواره می تواند به عنوان گامی مثبت در این زمینه محسوب شود.

به گفته شهردار منطقه جشنهاي محله اي و منطقه اي با رقابت شهروندان علاقمند در حوزه هاي وبلاگ نويسي، توسعه مهارتهاي رايانه اي، رباتيك، رسانه هاي ديجيتال، بازيهاي رايانه اي، طراحان گرافيك و برنامه نويسي موبايل برگزار و آثار برتر براي انتخاب در سطح شهر تهران به دبيرخانه هاي مركزي هدايت مي شود.

نثاری تصریح کرد: در حال حاضر جشنهای محله ای با انتخاب یک اثر از هر 7 کانون در محلات منطقه به پایان رسیده است و درنهایت 77 اثر به عنوان برگزیده انتخاب و به دبیرخانه منطقه ای معرفی می شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنهاي منطقه اي شكوفا از نيمه دوم آذر آغاز شده است و پس از اتمام این جشنواره ها اثرات برتر در سطح شهر تهران به رقابت می پردازند.
انتهای پیام/
برچسب ها: آغاز ، جشنه ، منطقه ، شکوفا ، شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.