سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

عضو کمیسیون عمران: مجلس و دولت برای مهار نقدینگی و تورم اقدام کنند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نقدینگی و تورم از مهم ترین مشکلات اقتصاد کشور است و مجلس و دولت نیز باید با همکاری و تعامل در بودجه سال آینده، در راستای مهار حجم نقدینگی و کاهش تورم گام بردارند.

مجید جلیل سرقلعه، با اشاره به ارائه لایحه بودجه سال 1393 کشور به مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس جمهور، گفت: تحویل به موقع لایحه بودجه اقدام مبارکی است که به رویه غیرقانونی سال های گذشته پایان داد.
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قانون هدفمندی یارانه ها باید به صورت جامع در بودجه سال 93 دیده شود، افزود: در شیوه فعلی اجرای قانون هدفمندی تنها به پرداخت نقدی یارانه به مردم نگاه شد و بخش های تولید و کشاورزی مغفول ماند.
جلیل سرقلعه، اجرای نادرست قانون هدفمندی یارانه ها را از عوامل افزایش نقدینگی جامعه عنوان کرد و گفت: دولت و مجلس باید با تعامل و همکاری نقدینگی موجود را مهار کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از عزم نمایندگان مجلس برای اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها با همکاری دولت خبر داد و گفت: باید در کمیسیون های تخصصی مجلس نیز برای اصلاح شیوه اجرای آن تدبیر کرد./ش
برچسب ها: اقدام ، مجلس ، دولت ، مهار ، نقدینگی ، تورم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.