سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

نبود شورای حل اختلاف و بانک در نرجه

نبود شورای حل اختلاف و بانک تا پرداخت خسارات کشاورزان نرجه در جلسه بررسی مشکلات شهری نرجه مطرح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی اکبریان امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر نرجه  اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در امر ورزش برای نوجوانان شهر نرجه از اهداف مهم شورای اسلامی است که باید دنبال شود.

فرماندار تاکستان، پرداختن به ورزش جوانان را جزو اقدامات افتخار آفرین و امری خداپسندانه برشمرد و ابراز داشت: امر ورزش و ایجاد سالن‌های ورزشی به معنای ریشه‌کن سازی مواد مخدر و اعتیاد است که باید با جدیت دنبال شود.

فرماندار تاکستان با اشاره به مشارکت ارزشمند شهروندان نرجه در امور شهری ابراز داشت: مشکلات باغستان‌های کشاورزی جزو عمده مسایل و موانع پیش روی شهر نرجه است.

این مسئول رفع و بررسی مشکلات کشاورزان نرجه‌ای را ضروری دانست و ابراز داشت: سرمازدگی، بارش تگرگ و قطره‌ای سازی باغستان‌ها به طور مکانیزه جزو موارد بررسی شده نرجه بوده است.

فرماندار تاکستان افزود: لازم است تا ضمن فراهم کردن زمینه‌ها کشاورزان نرجه‌ای بتوانند از بیمه کشاورزی برای خسارات وارده به باغات کشاورزی استفاده کنند.

در ادامه رئیس شورای شهر نرجه عنوان کرد: نبود ساختمان‌های بانک کشاورزی و شورای حل اختلاف از ضرورت‌های مهم شهر نرجه است.

رحیم علی‌نوری ابراز داشت: با توجه به اشتغال بیش از 90 درصدی شهروندان نرجه در کشاورزی پیگیری از سوی اعضای شورای شهر به منظور احداث ساختمان بانک کشاورزی و شورای حل اختلاف در این شهر به صورت مقدماتی صورت گرفته است.

این مسئول شهری انجام کارهای اداری، کاسته شدن بار ترافیکی و تردد شهروندان نرجه به شهر تاکستان را جزو دلایل تصویب و اولویت این دو طرح برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر نرجه به الزام راه‌اندازی نمایندگی ادارات در شهر نرجه اشاره کرد و افزود: تعمیر، تجهیز و تغییر کاربری ساختمان سابق شهرداری جزو فعالیت‌های 80 روز گذشته شورای اسلامی شهر نرجه است.

رئیس شورای اسلامی شهر نرجه ابراز داشت: همچنین با توجه به ضرورت جلوگیری از بروز حوادث، تخلفات، کشف قاچاق و سرقت احداث کلانتری برای تأمین امنیت در محل ساختمان سابق محل شهرداری نرجه پیش‌بینی شده است.

علی‌نوری از افتتاح و بهره برداری از ساختمان کلانتری شهر نرجه در هفته‌های آینده خبر داد.

این مسئول شهری عنوان کرد: همچنین با توجه به نیاز مبرم شهروندان برای انجام امور اداری و بانکی با تملک‌های ساختمان قدیمی و تغییر کاربری طی هفته‌های آینده نسبت به کلنگ‌زنی ساختمان بانک ملی و کشاورزی شهر نرجه اقدام می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: نرجه ، بانک ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.