سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

استان کرمانشاه یک استان تجاری است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه گفت: رشد تجارت خارجی استان در 10 سال گذشته بخوبی نشان می دهد که استان کرمانشاه یک استان تجاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

کیوان کاشفی با بیان اینکه پس از روی کار آمدن دولت یازدهم نوعی امید در فضای اقتصادی کشور شکل گرفته است، گفت:امروز فعالین اقتصادی امید به بهبود شرایط و رفع مشکلاتی که سالها با آن دست به گریبان بودند، دارند.

وی افزود: فعالان اقتصادی امروز آماده اند تا دست به دست هم داده و با کمک دولتمردان به رفع مشکلات کمک کنند.

کاشفی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی استان کرمانشاه، به آمارهای صادرات استان طی 10 سال گذشته اشاره کرد و گفت: میزان صادرات از مرزهای استان از 212 میلیون دلار سال 1382 به دو میلیارد و 595 میلیون دلار در سال 1391 رسیده است. همچنینن میزان صادرات اظهار شده از گمرکات استان که حاصل کار تجار و تولیدکنندگان استان است طی این مدت از 193 میلیون دلار به یک میلیارد و 363 میلیون دلار رسیده است.

وی ادامه داد: برابر بررسی های صورت گرفته در هیچ حوزه ای این میزان رشد را نداشته ایم، لذا باید به این نتیجه برسیم که کرمانشاه یک استان تجاری است.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: برای نقش آفرینی بیشتر در بازار عراق لازم است اقداماتی صورت بگیرد که بخشی از آنها در درون استان قابل انجام و بخش دیگری باید در خارج از استان پیگیری شود./س

برچسب ها: کرمانشاه ، استان ، تجاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.