سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/ صادرات كالاهاي غيرنفتي استان آذربايجان شرقي:

به بيش از 1ميليارد و350 ميليون دلار رسيد

رئيس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي گفت: طي 8 ماهه نخست امسال بيش از يك ميليارد و 352ميليون و 110 هزار دلار صادرات كالا به 77 كشور جهان از استان آذربايجان شرقي صورت گرفته است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،عظمايي ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: در 8 ماهه نخست امسال در مقايسه با سال گذشته افزايش 3 درصدي از لحاظ ارزش صادرات در استان صورت گرفته است.

وي با بيان اينكه بيشترين ميزان رشد صادرات از لحاظ ارزشي در 8 ماهه امسال مربوط به گروه كالايي تجارت چمداني ميباشد گفت : حدود 547 ميليون و 800 هزار دلار نيز صادرات كالا هاي صنعتي از استان صورت گرفته است.

وي اظهار داشت: با ورود به بازارهاي جديد و حفظ بازار كشورهاي هدف و نيز ارايه خدمات موثر به تجار و بازرگانان استان بايد فضايي ايجاد كنيم تا بتوانيم تراز تجاري استان را بيش از پيش بهبود بخشيم.

عظمايي با اشاره به اينكه تمامي سازمان هاي مرتبط و دخيل در گسترش تجارت با اين بازارهاي جهاني بايد فعالتر عمل نمايند گفت: مديريت صحيح صادرات با هدف صرفه جويي در زمان،تسهيل در امور صادرات و صرفه جويي در هزينه ها محقق ميشود و در اين صورت مي توان از ظرفيت هاي صادراتي استان استفاده بهينه برد/س

برچسب ها: صادرات ، کالای ، غیرنفتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.