سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالقدر در نطق میان دستور:

نمایندگانی باید وارد مجلس شوند که وکیل‌المله باشند، نه وکیل‌الدوله

نماینده مردم قشم و بندرعباس در مجلس شوراي اسلامي، گفت: نمایندگانی باید وارد مجلس شوند که همانند مدرس وکیل‌المله باشند نه وکیل‌الدوله.

 به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر نماينده مردم قشم و بندرعباس در خانه ملت در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۸ دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید در قول و عمل مدافع اسلام پابرهنگان و اسلام‌ناب و وكيل‌المله باشند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم، با اشاره به توصیه‌های امام راحل (ره) درمورد انتخاب نمایندگان مجلس، اظهار کرد: شرایط کنونی کشور شرایط بسیار حساسي بوده و تهدیدهای زیادی از سوی استکبار جهانی متوجه نظام جمهوری اسلامی است و بنابراین، مي‌بايست نمایندگانی آگاه و دلسوز به نظام و مردم وارد مجلس شوند که همانند مدرس وکیل المله باشند نه وکیل‌الدوله.

ذوالقدر تصریح کرد: کاندیداهای دوره نهم مجلس، کاری کنند که فضای انتخاباتی سالم و اسلامی باشد و اشخاص متمول که هزینه‌های زیادی را خرج به دست آوردن رای می‌کنند، وارد مجلس نشده و فضای انتخابات را خدشه‌دار کنند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس هشتم، با بیان این که دولت هر چه سریعتر بدهی‌های خود را به پیمانکاران بپردازد، گفت: با توجه به این که در حال حاضر فصل برداشت محصولات کشاورزی و صیفی‌جات است، دولت از واردات این محصولات جلوگیری کند.

ذوالقدر رزمایش اخیر ولایت ۹۰ در خلیج فارس را نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و پیام صلحی برای کشورهای اسلامی منطقه عنوان کرد./س2

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.