سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/ طی 48 ساعت گذشته:

5 میلی‌متر متوسط بارندگی در آذربایجان غربی

سرپرست تحقیقات هواشناسی آذربایجان غربی گفت: 48 ساعت گذشته متوسط بارندگی‌ها در آذربایجان غربی 5.3 میلی‌متر به ثبت رسیده است.

صیاد خشتکار ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته متوسط بارندگی در آذربایجان غربی 5.3 میلی‌متر بوده است.

وی تصریح کرد: طی دو روز گذشته بیشترین بارندگی‌ها مربوط به شهرستان سردشت با 15.6 میلی‌متر بوده و این در حالی است که در شهرستان‌های خوی و پلدشت نیز بارشی به ثبت نرسیده است.

خشتکار ثانی متوسط بارندگی در سال زراعی جاری را 79.1 میلی‌متر در استان اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته 24 درصد کاهش یافته است.

سرپرست تحقیقات هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: میزان بارندگی در این مدت نسبت به بلندمدت 18 درصد کاهش داشته است.

وی بیشترین بارندگی‌ها را نیز در این مدت مربوط به شهرستان سردشت با 179.1 میلی‌متر اعلام کرد و گفت: کمترین بارش‌ها نیز در طول سال زراعی جاری مربوط به خوی با 41 میلی‌متر بوده است.

خشتکار ثانی متوسط بارش نزولات جوی مرکز استان را در سال زراعی جاری 74.1 میلی‌متر اعلام کرد و گفت: طی شبانه‌روز گذشته متوسط بارش‌های برف و باران در ارومیه 2 میلی‌متر گزارش شده است.

بارش برف از نخستین ساعات بامداد امروز در مناطق مختلف جنوبی و مرکزی استان آغاز شده است و موجب مسرت و سرور اهالی این مناطق شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.