سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

پایان دی ماه آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه، نظم و امنیت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان، آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره«رسانه، نظم و امنیت» را دی ماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرنخگار باشگاه خبرنگاران سنندج، بنی عامریان گفت: این جشنواره با هدف بسط و گسترش تعامل هدف‎مندی نیروی انتظامی و رسانه‎های گروهی برگزار می‎شود.
وی، محورهای این همایش را ظرایف روان‌شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخ داد‌ها، ایجاد جامعه‌شناختی تهیه، تدوین و انتظار اخبار اجتماعی، واکنش رسانه‌ها در حیطه ترویج قانون گرایی و نظم پذیری، ساز و کارهای رسانه‌ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس با مردم بیان کرد.
بنی عامریان اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره، آثار منتشر شده خود را که در تاریخ سی‌ام خردادماه لغایت بیستم دی ماه سال جاری در چارچوب اهداف و محورهای همایش منتشر شده است، در سایت جشنواره به آدرس www.festival.police.ir ثبت کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار روز سی‌ام دیماه و «داوری نهایی» نیز در تاریخ دهم بهمن ماه سال جاری می‌باشد./س
انتهای پیام/
برچسب ها: پایان ، آخرین ، مهلت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.