سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

واگذاری از طریق مزایده معادن آذربایجان غربی

معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نظر دارد به منظور فعال کردن معادن استان، معادن مورد نظر را از طریق برگزاری مزایده واگذار کند.

اکبر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به واگذاری معادن آذربایجان غربی، اظهار داشت: آذربایجان غربی در زمینه معادن دارای ظرفیت‌های فراوانی است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نظر دارد به منظور فعال کردن معادن استان، معادن مورد نظر را از طریق برگزاری مزایده واگذار کند.

وی با اشاره به شرایط شرکت در مزایده، تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند از امروز به سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به صورت حضوری و یا به سایت سازمان به آدرس www.waco.ir مراجعه کنند.

طاهری به ماده 26 آئین‌نامه اجرائی قانون معادن اشاره کرد و اذعان داشت: در راستای اجرای این ماده 77 محدوده اکتشافی معدنی در آذربایجان غربی به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: متقاضیان واگذاری اکتشاف معادن آذربایجان غربی باید صلاحیت لازم در ارتباط با مسائل فنی و سرمایه‌ای را داشته باشند.

وی به نتایج فعال‌سازی بخش معدن در آذربایجان غربی اشاره کرد و ابراز داشت: استفاده از ظرفیت معادن استان علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در استان، سبب رونق اقتصادی منطقه و کشور خواهد شد.

طاهری اضافه کرد: مواد معدنی فلزی و غیر فلزی، مصالح ساختمانی و سنگ‌های تزئینی از جمله مواد قابل اکتشاف از معادن آذربایجان غربی هستند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.