سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

فناوری انرژی هسته‌ای متضمن منافع کشور است

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: فناوری انرژی هسته‌ای متضمن منافع کشور است.

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: فناوری صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای به پشتوانه جوانان دانشمند و توانمند کشورمان به دست آمده است که منافع همه‌جانبه کشورمان را در زمینه‌های مختلف تضمین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور کشورمان در ارتباط با اتفاق‌های روی داده در حوزه سیاست خارجی گزارش‌های کاملی را به مجلس شورای اسلامی ارائه داده است، ادامه داد: این گزارش به معنای واقعی امیدوارکننده و برای نمایندگان مردم در خانه ملت نیز قانع‌کننده بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وکلای مردم و نمایندگان مجلس منافع سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور را در سطوح مختلف در عرصه جهانی تعقیب می‌کنند و از حقوق کشورمان در فناوری هسته‌ای به صورت کامل دفاع می‌کنند.

فتاحی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در این زمینه فتاوایی داشته‌اند، ادامه داد: ایران به عنوان یک کشور اسلامی از به دست آوردن همه علوم و فنون اهداف صلح‌آمیزی را دنبال می‌کند به طوری که ساخت بمب هسته‌ای با فرهنگ، اعتقادات و باورهای دینی ملت ما تناقض دارد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پرشور 24 خرداد ماه سال جاری در ارتقای جایگاه بین‌المللی کشور ما تأثیر زیادی داشته است، اذعان داشت: این رویداد سیاسی توفیق‌های زیادی در عرصه جهانی برای ملت به ارمغان می‌آورد زیرا دشمنان نظام اسلامی و کشورهای دوست به اتحاد و همدلی بین سران و ملت معترف شدند./س

برچسب ها: هسته ، ارومیه ، نماینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.