سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محله پاک منطقه 2 معرفی شد

رییس اداره بازیافت شهرداری منطقه 2از انتخابات محله دریانو به عنوان محله پاک منطقه 2 با محوریت تفکیک زباله از درب منزل، خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  فرهمند گفت: آگاهی و مشارکت شهروندان در حفظ ونگهداشت محیط زیست از طریق تفکیک زباله نقش بسزایی دارد دراین راستا شهرداری نیز مسئولیت خود را در آموزش شهروندان و آگاه سازی آن‌ها از درب منازل درکنار دیگر برنامه‌ها شروع کرد.

وی افزود: طرح آموزش تفکیک زباله از درب منازل در 3 کوچه از محله دریانو انجام شد در این طرح خانواده‌ها از تمامی آموزش‌های مربوط به تفکیک زباله و نحوه حفظ محیط زیست بهره‌مند شدند و فرزندان دبستانی آن ها به عنوان حامی بازیافت انتخاب شدند.

وی در ادامه بیان داشت: دوشنبه آذر ماه جشنواره بازیافت با حضور خانواده‌های شرکت کننده در طرح محله پاک برگزار می شود کارگاه آموزشی، کاردستی، نقاشی، با موضوع محیط زیست و زباله، ایستگاه اطلاع رسانی در حاشیه این جشنواره نیز به پا می شود.

رییس اداره بازیافت در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش و همت و حساسیت شهروندان در طرح حفظ محیط زیست شهرداری نیز تمام تلاش خود را برای بهسازی و مرمت فضای سبز خیابان یکم دریانو به کار خواهد بست.

انتهای پیام/

برچسب ها: معرفی ، فرهمند ، مشارکت ، شهروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.