سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

بارش 25 سانتی‌متری برف در کوهین

بارش برف پاییزی که از اوایل صبح پنج‌شنبه هفته‌ی گذشته آغاز و تا عصر روز جمعه پانزدهم آذرماه ادامه داشت، باعث سفیدپوش شدن اغلب نقاط استان شده و خوشحالی مردم استان بویژه کشاورزان را در پی داشت.

 
 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

اداره‌ی کل هواشناسی استان قزوین، بیشترین میزان بارش برف طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه مربوط به ایستگاه کوهین با 25 سانتیمتر بوده است.
کمترین میزان بارش برف در سطح استان قزوین را نیز ایستگاه معلم‌کلایه با 5/1 سانتیمتر برف اختصاص می‌دهد. 

ندا مشاطان کارشناس اداره‌ی کل هواشناسی استان قزوین با اشاره به میزان بارش‌های صورت گرفته و ارتفاع برف در نقاط مختلف استان اظهار داشت: ارتفاع برف در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در شهر قزوین به 12 سانتی‌متر رسید.
 
وی در خصوص مجموع بارش‌ها در نقاط ذکر شده طی مدت اعلام شده افزود: میزان بارش در قزوین 6/28 میلی‌متر، کوهین 6/31 میلی‌متر و معلم‌کلایه 1/18 میلی‌متر به ثبت رسید.
براساس اعلام کارشناس اداره‌ی کل هواشناسی استان قزوین از ابتدای (مهرماه) جاری تاکنون، بیشترین میزان بارش ثبت شده مربوط به ایستگاه سیردان با 3/170 میلی‌متر بوده است.
مشاطان یادآور شد: میزان بارش‌های ثبت شده در شهر قزوین از ابتدای سال زراعی جاری تا ظهر روز گذشته(شنبه) نیز 4/100 میلی‌متر بوده است.
براساس پیش‌بینی اداره‌ی کل هواشناسی استان قزوین، اواخر وقت امروز (یکشنبه) با ورود سامانه بارشی ضعیف به استان افزایش ابر و بارش‌های پراکنده را در ارتفاعات شاهد خواهیم بود.
مشاطان ضمن اعلام خبر فوق از ورود سامانه بارش جدید از فردا خبر داده و ادامه داد: از بعدازظهر روز دوشنبه، سامانه بارشی جدید وارد استان شده و تا ظهر روز سه‌شنبه موجب بارش‌هایی به صورت برف و باران در اغلب نقاط استان خواهد شد./س
برچسب ها: بارش ، برف ، کوهین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.