سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/وزیر کشور:

کرمان در منطقه‌بندی جدید محور منطقه جنوبشرق کشور می شود

وزیر کشور از ارائه ی منطقه بندی جدیدی در سطح کشور خبر داد و گفت: کرمان در این منطقه‌بندی جدید محور منطقه جنوبشرق کشور می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، عبدالرضارحمانی فضلی در مراسم معارفه استاندار جدید و قدردانی از استاندار پیشین کرمان با اشاره به اینکه در این منطقه بندی کرمان باید معین استان‌های دیگر باشد، افزود: بزودی منطقه‌بندی جدیدی از کشور ارائه می کنیم تا استان‌ها بتوانند با بسیج نیروها ، تعامل، همکاری و ارتباط با هم، ضعف‌های یکدیگر را برطرف کنند.

وی تجهیز منابع و سرمایه مردم ، بهره وری و کاهش مصرف را از اولویت های اجرای این طرح دانست و خاطرنشان کرد: استانداران باید پیگیری جذب و خلق منابع جدید را در دستور کار قرار دهند و در جهت افزایش نرخ بهره‌ وری بکوشند.

وزیر کشور خطاب به مردم استان کرمان گفت: شما کرمانی‌ها ثابت کرده اید علاوه براینکه شعور سیاسی بالایی دارید ، منافع استانتان را نیز درک می‌کنید.

وی انتخاب استاندار در کوتاه‌ترین زمان را منطقی‌ترین تصمیم نخبگان سیاسی دانست و افزود: انتخاب استاندار جدید نشان داد ، همراهی، عقلانیت و اعتدال بر رفتار شما کرمانی‌ها حاکم بوده است.

رحمانی فضلی با ابراز امیدواری بر همراهی و همدلی همه گروه های سیاسی با استاندار جدید، خاطرنشان کرد: دولت ها همواره نماد اراده ملت ها بوده اند و در واقع این تغییر و جابجایی ها در دولت ها ، تغییر افراد نیست بلکه تغییر گفتمان ها ست و افراد نماد این گفتمان هستند.
وی با اشاره به ویژگی های اسماعیل نجار ، استاندار پیشین کرمان ، وی را جزو مدیران پاک، بااخلاق و با تلاش کشور دانست و تصریح کرد: با سابقه ی درخشان و تلاش خوبی که ایشان داشته اند ، دولت در جای مناسبی که لیاقت آن را داشته باشد ، استفاده خواهد کرد.


وزیر کشور با تأکید بر اینکه رویکرد ما به استانها رویکرد توسعه محور است ، گفت: استاندار باید از آب، خاک و هوا تولید ثروت کند و ما آقای رزم حسینی را جزو چنین استاندارانی می دانیم که تجلی توسعه گرایی در استان خواهد بود.
وی بر ضرورت رعایت اعتدال ، ارتباط و تعامل با مردم ، عدالت و کارآمدی از سوی استانداران تأکید کرد و افزود: با این چهار اصل است که می توان جمهوری اسلامی ایران را به عنوان الگوی حکومت دینی در دنیا مطرح کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه وزارت کشور حزب سیاسی نیست و از گروه سیاسی خاصی نیز حمایت نمی کند ، تصریح کرد: ما بر مدیریت سیاسی به معنای شفاف سازی، مسئولیت پذیری ، قانونی کردن رفتارهای سیاسی، قاعده مند کردن و تعمیق بینش سیاسی تأکید داریم./س


برچسب ها: کرمان ، محور ، جنوبشرق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.