سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

استکبار ستیزی در حوزه و دانشگاه همچنان ادامه دارد

رئیس شورای عالی استانها گفت: یاداوری حرکت شهدا به ویژه شهدای دانشجو در مسیر مبارزه با استکبار جهانی به ویژه در حوزه و دانشگاه لازم وضروری است واین راه همچنان ادامه دارد.

دکتر مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در سالروز شهادت تعدادی از دانشجویان در روز 16آذرگفت:16 آذر روز شهادت سه دانشجو در دانشکده فنی دانشگاه آزاد با مجروحین شهید مصطفی چمران در این حادثه تلخ در تاریخ شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :یاداوری حرکت شهدا به ویژه شهدای دانشجو در مسیر مبارزه با استکبار جهانی به ویژه در حوزه و دانشگاه لازم وضروری است واین راه همچنان ادامه دارد.

رئیس شورای عالی استانهابا اشاره به نگاه مخرب دشمن برای ورود آسیب به بدنه نظام اضافه کرد: با توجه به نگاه منفی و تخریبی دشمن در قالب استکبار جهانی به فرهنگ و تمدن و تاریخ انقلاب اسلامی در راستای ورود آسیب به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاداوری رشادت های شهدا در جبهه های مختلف مبارزه با استکبار جهانی به قشر جوان ضرورت دارد .

دکتر چمران در خاتمه اظهارداشت :زیرا قشر جوان در برابر توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی با ارزشهای انقلاب اسلامی و راه ارزشمند شهدا بیشتر از قبل آشنا شده و در این راه قدم برخواهند داشت./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.