سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سرکوب و بازداشتهاي روزمره بحرینی ها توسط آل خليفه

جنبش ياران انقلاب 14 فوريه بحرين اعلام کرد: گفت وگوي منامه در حالي برگزار مي شود که ظلم و سرکوب و بازداشت هاي روزمره شهروندان به دست نيروهاي آل خليفه شدت يافته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه العالم، جنبش ياران انقلاب 14 فوريه در پيامي به شرکت کنندگان در کنفرانس گفت وگوي منامه در بحرين اعلام کرد: بحرين از حدود 3 سال پيش تا به امروز در مرحله چالش و درگيري تاريخي بين اردوگاه حق يعني ملت و اردوگاه باطل يعني آل خليفه به سر مي برد و در اين مرحله خشونت و کشتار فرزندان ملت و جوانان انقلابي صورت گرفته است، زيرا آنها خواستار حقوق عادلانه و قانوني و تشکيل نظام حکومتي دمکراتيک واقعي همانند دموکراسي هاي اصيل در جهان شده اند.

در اين پيام که نسخه اي از آن براي شبکه خبري العالم ارسال شده، آمده است: به همين علت حضور شما در بحرين فرصت ارزشمندي براي فرزندان اين ملت به شمار مي رود، ملتي که با وجود ارتش هاي خارجي، ابزار سرکوب وحشتناک و مراکز ايست و بازرسي، تظاهرات و راهپيمايي هاي خود را برگزار مي کنند تا صداي خود را به گوش شما برسانند و شما را از ظلم و ديکتاتوري در اين کشور کوچک مطلع کنند.

در اين پيام خطاب به شرکت کنندگان در اين کنفرانس خاطرنشان شده است: شما در حالي در اين کنفرانس شرکت مي کنيد که آل خليفه ظلم و سرکوب و بازداشت هاي روزمره خود را از طريق مزدوران و اوباش تشديد کرده است. شما در اين کنفرانس در سايه اشغالگري نيروهاي عربستان و نيروهاي سپر جزيره در کشور ما شرکت مي کنيد و حمد (پادشاه بحرين) آنها را به منظور سرکوب انقلاب مردمي فراخوانده و از اقدام همه رسانه هاي عربي و اسلامي و بين المللي به پوشش حوادثي که در خيابان هاي بحرين رخ مي دهد جلوگيري کرده است. خواسته مردم سرنگوني کامل رژيم و کنار رفتن آل خليفه است. اين در حالي است که تانک ها و خودروهاي زرهي و مزدوران آل خليفه و نيروهاي اشغالگر سعودي به شهرها و روستاها و شهرک ها حمله کرده و بدترين کشتارها را عليه ملت مرتکب شده اند.

جنبش ياران انقلاب 14 فوريه بحرين از شرکت کنندگان در کنفرانس منامه خواست  به مسئوليت تاريخي و اخلاقي و انساني خود عمل کنند و هر چه سريعتر آل خليفه را تحت فشار قرار دهند، تا از ريختن خون مردم و اقدامات غيرانساني عليه ملت بحرين که خواستار حق قانوني خود در تعيين سرنوشت است، دست بردارد.

اين جنبش ابراز اميدواري کرد که تصميمات شرکت کنندگان در اين کنفرانس ضربه اي شديد به حاميان تروريسم و عاملان جنايات جنگي و کشتارها باشد.

انتهای پیام / 
برچسب ها: نظامی ، بحرین ، سرکوب ، بازداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.