سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

سینماگران درمسیراکران دنبال برخورد بامانع توقیف نیستند

کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان گفت: سینماگران ما از زمان در یافت پروانه ساخت دنبال بستر سازی مناسب برای اکران فیلم های خود با حرکت در مسیر ممیزی ها و محدودیت های موجود در قوانین سینما بدون برخورد به مقوله توقیف فیلم خود برای نمایش به مخاطب حرکت می کنند .

کامران قدگچیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :تولید فیلم در سینمای کشور با توجه به صدور بیش از اندازه مجوز ساخت از سوی مسولان به سینماگران بدون توجه به خروجی سینما در بحث اکران با وجود کمبود سالن های نمایش در مقابل تقاضای زیاد فیلمسازان برای ارائه آثارشان به مخاطبان نموداری صعودی را در پیش گرفته است .

وی با اشاره به حرکت سینماگران در مسیر اکران بدون برخورد به مانع توقیف تصریح کرد: سینماگران ما از زمان در یافت پروانه ساخت دنبال بستر سازی مناسب برای اکران فیلم های خود با حرکت در مسیر ممیزی ها و محدودیت های موجود در قوانین سینما بدون برخورد به مقوله توقیف فیلم خود برای نمایش به مخاطب حرکت می کنند .

این کارگردان سینمای کشورمان در ادامه این مطلب اضافه کرد:در موقع اکران فیلم نخست میان سینماگر و سینمای مشخص شده برای نمایش آن فیلم و بر پایه ضوابط و اصول موجود در بحث نمایش فیلم ها در سینما های کشور قرار داد اولیه مابین دو طرف بسته می شود .

قدکچیان در خاتمه اظهارداشت :شورای صنفی نمایش در سینمای کشور با برخورداری از وظایفی خاص مانند نظارت بر روند اکران فیلم ها در سینما های کشور متناسب با قوانین موجود و برخورد با متخلفین در جریان نمایش فیلم ها در این صنعت هیچ مسولیتی برای تقسیم بندی و گزینش فیلم ها برای اکران در سینما های کشور تنها به دلیل کمبود سالن برای پاسخگویی به تقاضای همه سینماگران فیلم های تولیدی نداردو پیگیر تخلفت در محدوده اکران یرای ایجاد فضایی مطلوب د ر این حوزه باشد ./س


برچسب ها: سینما گران ، اکران ، مانع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.