سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با دوستانتان غذا سفارش ندهید

پزشکان به افرادی که اضافه وزن دارند توصیه می‌کنند تا تحت تاثیر دوستان در مهمانی‌ها و رستوران‌ها غذا سفارش ندهند زیرا باعث چاقی دوچندان برای آنها می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران به تازگی دریافته‌اند که افراد تحت تاثیر دوستان خود می‌توانند در ادامه دادن رژیم غذایی سالم خود دچار دل‌زدگی و بی‌انگیزه‌گی شوند.

گفتنی است: هنگامی که افراد به صورت گروهی غذا می‌خورند بویژه هنگامی که با دوستان صمیمی خود هستند در معرض بیشترین شکستن رژیم غذایی خود قرار دارند، زیرا دوست دارند همانند دوستان خود غذا بخورند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند: معمولا دوستان غذایی همانند هم می‌خورند و این می‌تواند باعث اضافه وزن بویژه در افرادی که رژیم غذایی دارند، بشود.

پزشکان به این افراد توصیه می‌کنند: تا در کنار احترام و همراهی با دوستان خود حتماً به رژیم غذایی خود احترام بگذارند و دوستان را برای خوردن غذا با خود همراه کنند که آنها نیز رژیم غذایی سالمی دارند و به این جهت امکان چاقی و افزایش وزن به وجود نمی‌آید.

پژوهشگران افرادی را که می‌توانند در میان جمع همچنان به رژیم غذایی خود احترام بگذارند، را افرادی قدرت اعتماد به نفس بالا معرفی کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: غذا ، رژیم ، دوست ، چاقی ، دل زدگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.