سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

شیوه شهرسازی اسلامی در کشور راضی کننده نیست

امام جمعه رودهن گفت: شیوه شهرسازی اسلامی در کشور راضی کننده نیست و مقام معظم رهبری هم در این رابطه با واکنش هایی برای رفع کمبود ها در این راستا شاخص هایی را معرفی کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:عملکرد سالم و طیبه شوراهای اسلامی و در مجموع سیستم مدیریت شهر ها در بحث مصوبات و اجرا و بخشهای عمرانی وخدماتی وشهرسازی باید به طور دقیق در حیطه کاری مسئولان پیاده شود .

وی با اشاره به ساختارشهرسازی اسلامی در کشورتصریح کرد :شیوه شهرسازی اسلامی در کشور راضی کننده نیست و مقام معظم رهبری هم در این رابطه با واکنش هایی برای رفع کمبود ها در این راستا شاخص هایی را معرفی کرده اند و بیانات مقام معظم رهبری باید سرلوحه و نصب العین شوراهای اسلامی باشد.

امام جمعه رودهن اضافه کرد :بیانات مقام معظم رهبری در قالب منشوری برای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به نفع آنها بوده است زیرا می توانند با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری کم و کاستی های موجود در جریان مدیریت خود را برطرف سازند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :با توجه به اهمیت شوراها و همچنین شهرسازی اسلامی در منظر نگاه عمیق و تفکرانه و ارزشمند مقام معظم رهبری مدیریت شهری باید با رویکردی کاملا اسلامی اداره شود./س


برچسب ها: شهرسازی ، اسلامی ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.