سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فکری: گروهی که برای آرژانتین و نیجریه راحت و برای ایران سخت است

بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: گروه‌بندی که ایران در آن قرار گرفته است در کل برای دیگر تیم‌ها سخت نیست اما برای تیم ایران گروه راحتی نمی‌باشد.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم‌های نیجریه و آرژانتین کار سختی در این گروه ندارد و تنها برای ایران کار سختی است که بخواهد از این گروه امتیاز بگیرد و یا صعود کند و ما تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که بازی قابل قبول ارائه دهد.

وی در ادامه افزود: اینکه ما بخواهیم از این گروه صعود کنیم دور از دسترس است و ما نمی‌توانیم با برنامه‌ریزی کوتاه مدت از این گروه صعود کنیم زیرا ایران نسبت به تیم نیجریه و برزیل خیلی پایین‌تر است و صعود آن دو تیم قطعی‌تر می‌باشد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای تیم ملی باید درازمدت باشد تا فوتبالمان بتواند رشد خودش را پیدا کند و در جام جهانی‌های بعد به فکر صعود از گروه خود باشد.

وی خاطرنشان کرد: ایران می‌تواند با یک برنامه‌ریزی خوب در این فکر باشد که حداقل بازی خوب ارائه دهد و از پیش بازنده نباشد.

وی در رابطه با وضعیت تیم‌های ژاپن و کره جنوبی گفت: اگر فوتبال ما در سطح ژاپن و کره بود شاید   به صعود امیدوار تر بودیم وما می دانیم که از نظر سازماندهی، شکل اعتماد به نفس و بازی‌های تدارکاتی از این دو تیم عقب‌تر هستیم ولی آن‌ها می توانند امیدوار به صعود باشند.

وی افزود: تیم ملی والیبال کشورمان انقدر که با تیم های بزرگ بازی کرده که خودباوری بازیکنان به وجود آمده است واگر تیم ایران در سال‌های گذشته با تیم‌های بزرگ بازی می کرد و در هرسال با یک تیم سرشناس بازی تدارکاتی و دوستانه می گذاشت اکنون که در مقابل این تیم‌های بزرگ قرار می گرفت، این خودباوری واعتماد به نفس برای رویارویی با آن‌ها را داشت ودر جام جهانی هیچ گونه ترسی پیدا نمی کرد.

بر این اساس ما باید به بازی قابل قبول راضی باشیم وتیم از پیش شکست خورده نباشیم و باید یک برنامه ریزی درست و بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم تا نتایجی بگیریم که باعث تضعیف بیشتر تیم ملی نشود.

وی در پایان گفت: من فکر نمی کنم ایران بتواند صعود کند و این دور از دسترس است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فکری ، فوتبال ، جام جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.