سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه اجاره‌ای با مستجران جدید از راه رسید

سری دوم مجموعه طنز "خانه اجاره‌ای" به کارگردانی شاهد احملو و تهیه‌کنندگی محسن چگینی از روز دوشنبه 18 آذرماه از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، سری اول  مجموعه طنز، «خانه اجاره‌ای» که مهر ماه از شبکه تماشا پخش می شد از 18 آذر دوشنبه جای خود را به سری دوم این مجموعه می‌دهد.

خانه اجاره‌ای   مجموعه تلویزیونی طنز نود قسمتی است که در آن بازیگرانی چون   مهران غفوریان ،   ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، حمید لولایی و بهنوش بختیاری بازی می‌کنند. کارگردانی سری اول این سریال بعهده   رامین ناصرنصیر   بود که در ادامه راه، از ساخت سریال انصراف داد و کارگردانی سری دوم آنرا   شاهد احمدلو   بعهده گرفت .

شهين تسليمي، مهران غفوريان، امير كاظمي، بهشاد مختاري، آرش نوذري و نعيمه نظام دوست بازيگراني هستند كه در سري اول خانه اجاره اي حضور داشتند و در سري دوم نيز در كنار بازيگران جديد، نقش هاي اصلي را بازي خواهند كرد.

حميد لولايي، بهنوش بختياري، عباس جمشيدي، اشكان اشتياق و پروين قائم مقامي از بازيگراني هستند كه در سري دوم اين مجموعه به جمع بازيگران خانه اجاره اي اضافه شده‌اند.
 
خانه اجاره اي داستان ساكنان يك آپارتمان است كه قديمي ترين ساكنان آن خانواده اي است كه چند پسر و دختر دارد. نقش مادر خانواده را شهين تسليمي بازي مي كند و جهان، جمال و جلال پسران او هستند كه نقش هاي آنها را آرش نوذري، بهشاد مختاري و حميد ليقواني بازي مي كنند. اين 3 برادر صاحب يك سوپرماركت هم هستند كه در كنار آپارتمان آنها واقع شده است. غفوريان هم يكي ديگر از پسران اين خانواده است.

در سری دوم يكي از واحد هاي آپارتمان تبديل به پانسيون مي شود.اين پانسيون يكي از مهم ترين واحدهايي است كه بيشتر قصه هاي فيلمنامه در آنجا اتفاق مي افتد . در هر قسمت مهمان يا مهماناني به اين پانسيون وارد مي شود و با خود قصه اي را به سريال مي آورد. بازيگران مهمان خانه اجاره اي چهره هاي معروف هستند كه با حضور آنها، سريال ديدني تر خواهد شد.

سری دوم مجموعه "خانه اجاره‌ای" در قالب ۷۵ قسمت ۴۰ دقیقه ای هر روز ساعت21 از شبکه تماشا  پخش می‌شود .

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.