سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه ویژه رئیس جمهور معطوف به حل مشکلات جوانان است

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: توجه و تلاش ویژه رئیس جمهور معطوف به حل مشکلات جوانان و دغدغه های نسل جوان کشور است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سید محمد شروین اسبقیان با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان هم اولویت خود را مسائل جوانان قرار داده است. امیدواریم با این نگاه که در دولت و وزارتخانه وجود دارد، تمامی ارگان ها و دستگاه های دولتی، در خصوص مسائل جوانان همکاری و فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در حوزه ی جوانان اظهار داشت: در سال جاری، فعالیت های متنوعی از جمله برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع)، نمایشگاه پیوند آسمانی، تجلیل از جوانان نخبه و همچنین جلساتی برای شناساندن نخبگان کل استان و شهرستان های زیر مجموعه در آذربایجان شرقی برگزار شده است. 

اسبقیان افزود: در جلسات ستاد ساماندهی استان که با همکاری استانداری تشکیل شد، مشکلات، نیازها و مطالبات جوانان از جمله ازدواج، نخبه یابی، اشتغال و مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوبات خوبی را در پی داشت. با همکاری استاندار، از ارگان های ذیربط خواستار پیگیری مصوبات جلسات هستیم تا بتوانیم نیازها و مشکلات جوانان را با همکاری همه ی دستگاه های مسئول در امور جوانان حل کنیم.
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: مشکلات ، جوانان ، آموزش ، نسل ، جوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.