سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه‌های مجمع انتخاباتی هاکی؛

رقیب بهرام شفیعی به نشانه اعتراض مجمع را ترک کرد

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون هاکی صبح امروز با حضور 40 نفر از مسئولان این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، انتخابات ریاست فدراسیون هاکی صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که بهمن محمدرضایی، بهرام شفیع و گودرزی کاندیداهای این انتخابات بودند که در ابتدای مراسم کاندیداها از برنامه‌های پیش روی خود صحبت کردند.

 بهرام شفیع اولین نفری بود که برنامه ریزی خود را برای 4 سال آینده فدراسیون هاکی ارائه کرد و پس از آن گودرزی بود که علاوه بر اعلام برنامه های خود به نقد دوره‌ی 8 ساله ریاست شفیع پرداخت گفتنی است که صحبت های وی از حاشیه‌های جنجالی این نشست بود و گودرزی هاکی را به جنازه‌ای تشبیه کرد که نفس‌های آخرش را می کشد و این باعث درگیری بین وی و خسروی وفا رئیس مجمع و نماینده وزارت ورزش و جوانان شد و پس از پایان برنامه‌های پیش روی خود دیگر نماینده این انتخابات بهمن محمدرضایی برنامه‌هایی خود را ارائه کرد محمدرضایی پس از پایان صحبت‌های خود به نفع بهرام شفیع از حضور در انتخابات کنار کشید وانتخابات با حضور نماینده وزارت ورزش جوانان شروع شد.

 تک تک افراد خوانده شده به پای صندوق آمدند و رای خود را به کاندیدای مورد نظرشان دادند که از 38 رای داده شده 16 رای از آن گودرزی و 22 رای سهم بهرام شفیع شد که در انتها شفیع در پست خود باقی ماند. گودرزی پس از پایان رای گیری و اعلام آرا به نحوه‌ی رای گیری اعتراض کرد و آن را ناعادلانه خواند و سالن مجمع را سریعاً ترک کرد.

از دیگر حاشیه‌های این مجمع خداحافظی رئیس هیئت هاکی ایلام از دنیای هاکی پس از 30 سال به دلیل صحبت‌های یکی از اعضای حاضر در مجمع بود و این مجمع با تمامی حواشی و ابقا بهرام شفیع درست خود در ساعت 13 به پایان رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: هاکی ، انتخاباتی ، کاندیدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.