سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ليگ تكواندوي بسيج در تهران

هفته پنجم و ششم ليگ تكواندوي بسيج نونهالان در تهران پيگيري شد.

علي اشرف قنبري رييس كميته مسابقات ليگ بسيج در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هفته پنجم و ششم سيزدهمين دوره ليگ تكواندوي نونهالان بسيج كشور ديروز در مجموعه ورزشي پنج آذر تهران برگزار شد.

وي افزود: در اين مسابقات هشت مسابقه در 10 وزن برگزار شد كه در پايان تيم زنجان با 15 امتياز صدرنشين شد، مازندران با 13 امتياز و فارس با 10 امتياز به ترتيب عناوين دوم و سوم را بدست آوردند.

مسوول كميته مسابقات ليگ تكواندوي نونهالان بسيج گفت: در هفته پنجم مسابقات اصفهان با مازندران به تساوي پنج به پنج رسيدند، زنجان 9 بر يك گيلان را برد، كرمانشاه هشت بر 2 تهران را مغلوب كرد و البرز با غيبت قزوين 10 بر صفر پيروز اعلام شد.

وي افزود: در هفته ششم نيز اصفهان برابر البرز به تساوي پنج به پنج رسيد، زنجان 9 بر صفر برابر قزوين غايب پيروز اعلام شد، تهران هشت بر 2 مغلوب فارس شد و كرمانشاه با همين نتيجه از مازندران شكست خورد.

قنبري در پايان در مورد انتخاب برترين هاي اين هفته از مسابقات ليگ خاطرنشان كرد: حبيب اخوان حمزه از مازندران به عنوان بهترين سرپرست، محمد جواد مرادي از تهران و منصور اماميان فر از اصفهان به عنوان بهترين داوران، سهيل مرادي از كرمانشاه به عنوان بهترين مبارز، محمد شيرواني از فارس به عنوان بهترين مربي و اصفهان به عنوان تيم اخلاق شناخته شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: تکواندو ، نونهالان ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.