سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزونه فایرفاکس؛

ورود همزمان با چند اکانت در یک مرورگر + دانلود

ساخت چند حساب کاربری در یک وب‌سایت مشکل عمده ای محسوب نمی شود، اما دسترسی به آنها بطور همزمان با یک مرورگر قطعا با مشکل همراه خواهد بود.برای رفع این مشکل با اورژانس IT همراه باشید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،ساخت چند حساب کاربری در یک وب‌سایت مشکل عمده ای محسوب نمی شود، اما دسترسی به آنها بطور همزمان با یک مرورگر قطعا با مشکل همراه خواهد بود. همانند باقی مرورگرهای معروف، فایرفاکس نیز سیستم مدیریت متمرکز کوکی‌ها را دارد. و این بدین معناست که هروقت شما برای مثال وارد حساب ایمیل‌تان شدید دیگر قادر نخواهید بود با یک حساب دیگر در همان مرورگر وارد حساب‌تان شوید.


اما یک راه حل بسیار ساده در قالب یک افزونه فایرفاکس نیز وجود دارد که می توانید با چند حساب کاربری و بدون نیاز به عوض کردن مرورگرتان وارد یک سایت شوید. اما این اتمام ماجرا نیست، این افزونه خصوصیت دیگری نیز دارد که به کمک آن می توانید پروفایل های کاربری مختلفی را برای استفاده از هر یک از اکانت‌هایتان ایجاد کنید. اگر هنوز متوجه نشده‌اید، ناراحت نباشید، در ادامه این خصوصیت را بیشتر توضیح می‌دهیم. 

Multifox به شما اجازه مدیریت همزمان چند حساب کاربری را تنها با باز کردن یک پنجره جدید می دهد. اگر شما مایل به دانستن تفاوت این پنجره جدید با private window هستید، باید بگوییم که برخلاف مرورگر، multifox کوکی‌ها و اطلاعات را جداگانه نگه می‌دارد.

این افزونه در عرض چند ثانیه نصب می‌شود و تنها با کلیک کردن بر‌روی آیکون آن می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. وقتی برای اولین بار از Multifox استفاده می‌کنید، خودتان سادگی کار با آن را متوجه خواهید نمود. بجای باز کردن تب جدید یا پنجره جدید، بر روی آیکون Multifox کلیک کرده و سپس «new» را انتخاب کنید. یک صفحه جدید باز خواهد شد که شما می‌توانید از آنجا به همان حساب مورد نظر رفته و با یک حساب کاربری دیگر وارد شوید.

برای دانلود افزونه Multifox  پس از ورود به فایرفاکس  کلیک کنید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یونس
۱۰:۵۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
این چه وضع افتزاهی است چرا اینترنت را به این شدت سرعتش را کم کرده اند قبلا 1/4بود حالا شده1/8 و امروز هم به غیر از سایتهای داخلی وارد هیچ سایت دیگری نمیشود و فقط فرایند را ناموفق میگوید حتی فیلمهایی که از گذشته روی دانلود منینجر بوده دانلود نمیکند واقعا متاسفم برای خودم و این وضعیت اینترنت