اسکندری در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عمليات ساخت شفت خروج در خط ۳ مترو تهران به مراتب با شيوههاي فني و با كيفيت بسيار بالائي انجام يافت كه تردد وسايط سنگين از جمله اتوبوسهاي خط ويژه راهآهن - تجريش در ۳ ماه بازگشايي اين مسير خود دليل و مدرك روشني بر استاندارد بودن عمليات اجرايي و رد ادعاهاي عدم كارائي (ساپورت) سازه نگهبان است كه تمامي مراحل انجام كار با نظارت شركت آب و فاضلاب به اتمام رسيده بود.
وی تصریح کرد: سازه نگهبان موردنظر، طبق نقشههاي شركت آب و فاضلاب ساخته شده و لولههاي آب از زير و بالاي آن ساپورت و همان زمان نيز به تائيد آن شركت رسيده بود و به قدري داراي استحكام و استانداردهاي كافي است كه با فرض نشست سطح خيابان و با شعاع چندبرابر هم هيچ آسيبي لولههاي مذكور را تهديد نميكند مگر آن كه لوله آب، تركيدگي و نشتي داشته باشد.
وی گفت: هيچ گونه آسيبي براي ساپورت هاي لوله هاي شركت آب و فاضلاب رخ نداده و لوله آب به علت پوسيدگي و نشتي مداوم دچار شكستگي شده است.
وی خاطرنشان کرد: يك هفته پيش از وقوع نشتي آب، گزارش كارشناسان بازديد كننده شركت مترو كه مويد آغاز نشت آب به محل شفت خروج در حدفاصل چهارراه وليعصر( عج ) - اميراكرم بود به شركت آب و فاضلاب اعلام و اطلاع داده شد اما دستگاه مربوطه هيگونه اقدام پيشگيرانهاي انجام نداد.
انتهای پیام/