سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: بعد از چند بازی مهم دوستانه می توان گفت تیم ملی چه نتیجه ای در جام جهانی می گیرد

عضو تیم ملی فوتبال معتقد است که بازی کردن با تیم های قدر و محک خوردن مقابل آنها، وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی و رقابت با حریفانی قدر چون آرژانتین را مشخص می کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سید جلال حسینی- بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: بازی در برابر تیمی چون آرژانتین که تجربه بسیار بالایی از بازی در رقابتهای جام جهانی دارد و همچنین از ستاره های بسیار خوبی بهره می برد سخت است. بر همین اساس معتقدم باید اردوها، بازیها و شرایط بسیار خوبی برای تیم ملی فراهم شود تا ما محک جدی بخوریم و تازه آن موقع است که مشخص می شود تیم ملی ایران چه نتیجه ای می تواند در رقابتهای جام جهانی بگیرد.

وی در ادامه افزود: قرعه ای که در آن قرار داریم  نه سخت است نه آسان. اما  تیم ملی در شرایط بدی است چرا که بازی های تدارکاتی زیادی را باید انجام دهد تا به اوج آمادگی برسد و حریف خوبی در مقابل تیم های قدر باشد. ما تا محک جدی نخوریم نمی توانیم بگوییم از گروه خود صعود می کنیم و یا چه نتیجه ای می گیریم. در واقع با برگزاری اردوهای خوب و بازیهای تدارکاتی بزرگ میتوان اظهار نظر کرد. معتقدم باید با تیمهایی از  اروپا و یا  افریقا بازی کنیم  تا با دست پر به جام جهانی برویم. باید با تیم هایی مثل ساحل عاجل و کامرون و یا تیم های آفریقایی بازی کنیم  و به سطح بالاتری برسیم.

وی افزود: تیم ملی از کادر با تجربه و همچنین بازیکنان با تجربه بهره می برد که حضورشان در بازیهای بزرگ به ما کمک کرده اما ما نیاز داریم تا کنار هم بوده و با یکدیگر هماهنگ باشیم. بازی اول در هر تورنمنتی سخت است  و تیم ملی ایران در اولین دیدار با با نیجریه که تیمی سخت است، بازی دارد. اگر استارت خوبی در این مسابقه بزنیم می توانیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم .

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتبال ، جام جهانی ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.