سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌
مايک راجرز، رئيس هيئت اطلاعاتي مجلس نمايندگان آمريکا با تشديد انتقاد از ديپلماسي دولت باراک اوباما، رئيس جمهور اين کشور در قبال ايران گفت اين ديپلماسي موجب روي گرداني متحدان آمريکا شده و احتمال رويارويي هسته‌اي را تشديد کرده است.
برای بسیاری از جهانیان، نام «نلسون ماندلا» مترادف است با شجاعت، پشتکار و استقامت. با این وجود عبارات بسیاری در وصف مردی که به اندازه‌ای بزرگ بود که چهره آفریقای جنوبی را تغییر داد و باعث الهام بسیاری شد وجود دارد، عباراتی همچون، یک پدر یا بائوبابی که بر سر ملتش سایه می‌افکند.
سخنگوي مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا از عدم تعيين تاريخ دقيق براي اجراي توافق هسته اي ايران وگروه 1+5 خبر داد.
منابع ديپلماتيك عربي از درخواست سرويس اطلاعاتي عربستان از رئيس جمهور روسيه براي همكاري مسكو با رياض در زمينه هسته اي خبر دادند.
وزيرامورخارجه رژيم صهيونيستي در سخناني در مرکز سياست خاورميانه سابان در واشنگتن که در پايگاه اينترنتي اين موسسه منتشر شده است، برقراري صلح بين اين رژیم و فلسطين را در آينده اي نزديك بعيد دانست.
روزنامه الجمهوريه لبنان برگزاري كنفرانس ژنو2 درباره سوريه را منوط به مذاكرات ايران وكشورهاي عرب حوزه خليج فارس دانست.
بلومبرگ در گزارشی به خیز جمهوری اسلامی ایران برای باز پس گیری سهم خود از بازارهای نفت جهان و بازگشت به جایگاه سابق خود در اوپک در سایه توافقنامه هسته‌ای ژنو، خبر داد.
الکساندر زاسپکین سفیر روسیه در لبنان اعلام کرد: مسکو خواستار مشارکت ایران در نشست ژنو2 است زیرا مشارکت ایران به عنوان یک کشور موثر در سوریه بسیار مفید است.
مايک راجرز، رئيس هيئت اطلاعاتي مجلس نمايندگان آمريکا با تشديد انتقاد از ديپلماسي دولت باراک اوباما، رئيس جمهور اين کشور در قبال ايران گفت اين ديپلماسي موجب روي گرداني متحدان آمريکا شده و احتمال رويارويي هسته‌اي را تشديد کرده است.
نخست وزير رژيم صهيونيستي با موج فزاينده‌اي از انتقادهاي سياستمداران داخلي مواجه است.
شاهدان اعلام کردند نخستين نيروهاي کمکي زميني ارتش فرانسه شنبه صبح وارد جمهوري آفريقاي مرکزي شدند.
قاضي پرونده رهبران اخوان المسلمين از رسيدگي به اين پرونده کناره گيري کرد .
روزنامه انگليسي فايننشال تايمز از آغاز تغيير لحن رژيم صهيونيستي در قبال تعامل با پرونده هسته اي ايران خبر داد.
روزنامه بيلد آلمان از توافق اين کشور با رژيم صهيونيستي براي فروش دو ناوشکن با قرارداد يک ميليارد يورويي خبر داد.
نلسون ماندلا از شخصیت‌های سرشناس بین‌المللی بود و زوایای مختلفی از زندگی و کارهای او برای همه شناخته شده است.
واشنگتن پست طی گزارشی تاریخی به این سئوال اساسی حقیقت خواهان پاسخ داده است چرا ایالات متحده آمریکا با اسرائیل تسلیحات هسته‌ای اسرائیل مشکلی ندارد اما ایران هسته‌ای را تحمل نمی‌کند؟
نشريه آمريكايي فارين پاليسي از حضور دكتر حسن روحاني رئيس جمهور ايران در بين 100 شخصيت تاثيرگذار اين نشريه در سال 2013 خبر داد.
رئيس کميته تدوين و اصلاح قانون اساسي مصر نامزدي عبدالفتاح سيسي وزير دفاع اين کشور را در انتخابات رياست جمهوري خواسته اکثريت مردم دانست.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.