سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

آزادراه ـ تهران شمال به خیال تبدیل شده است

محمد دامادی در همایش گزارش عملکرد نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولان و مردم در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش چالوس برگزار شده بود با اشاره به کندی روند تکمیل آزاده راه ـ تهران شمال اظهار داشت: آزاد راه تهران ـ شمال به یک خیال تبدیل شده است و از این منظر باید برای مسئولان تاسف خورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، 

وی افزود: یک نماینده مجلس مگر چندبار باید فریاد بزند و درخواست تکمیل پروژه‌ها را داشته باشد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره جاده کندوان اظهار داشت: این مسیر شکل جاده را ندارد و تنها یک مسیر سبز مرگ است.

وی در مقایسه مازندران با دیگر استان‌ها ابراز کرد: این چه ظلمی است که به مازندران و مازندرانی‌ها می‌شود، در حوزه کشاورزی سال‌ها فریاد زدیم اما فایده‌ای نداشت و دیگر خسته شدیم.

دامادی با اشاره به وجود برخی مشکلات زیرساختی در مازندران تصریح کرد: در شهر ما سد ساختند اما این سد آب ندارد آن وقت کنارش تابلوی شنا ممنوع نصب کردند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیا این مسئله خجالت‌آور نیست و حق نداریم با وزیر و رئیس جمهور حرف بزنیم و ناله‌های خود را عنوان کنیم،بیان کرد: سالانه براساس آنچه آمارها نشان می‌دهد حدود 17 میلیون مسافر به مازندران سفر می‌کنند چیزی عاید مازندران می شود و چه امکاناتی ایجاد شد.

وی افزود: ما عملا جاروکش تهرانی،اصفهانی و شیرازی‌‌‌ها شدیم و از توریسم فقط ویلاسازی به ما رسیده است.

دامادی خاطرنشان کرد: زمین‌های کشاورزی را گرفتند و ویلا ساختند و آن وقت ما نقش سرایدار تهرانی‌ها را داریم و بعدش هم رفتند فیلم ساختند و ما را به تمسخر گرفتند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در ادامه به افتخار آفرینی دروازه‌بان ملی‌پوش نوشهری اشاره کرد و گفت: سیدپیمان حسینی افتخار جهان است و من هنوز تا این لحظه نشنیدم که استانداری از وی تقدیر کند./س

برچسب ها: تهران ، مجلس ، خیال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.