سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

دولت یازدهم در موضوع هسته ای و ثبات اقتصادی گام های بلندی برداشت

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اقدامات دولت یازدهم را در حل پرونده هسته ای کشور و ایجاد ثبات در بازار و اقتصاد ستود.

سید سعید زمانیان گفت: بر اساس آمار منابع رسمی کشور، روند افزایش تورم در کشور متوقف شده است و اقتصادد کشور در مسیر ثبات گام بر می دارد.
وی، با تاکید بر لزوم ادامه سیاست های دولت در راستای تنش زدایی و حرکت در مسیر حل پرونده هسته ای کشور در بین الملل و افزایش رونق اقتصادی و تولید ملی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در داخل، اضافه کرد: تثبیت نرخ ارز و تقویت قدرت پولی و مالی کشور باید در راس برنامه های نهادهای ستادی اقتصادی به ویژه بانک مرکزی قرار گیرد.
زمانیان با تاکید بر اینکه قانون هدفمندی یارانه ها نیز باید اصلاح شده و در مسیر صحیح اجرا قرار گیرد، گفت: هدفمندی یارانه ها قانون خوبی بود که به تصویب مجلس و شورای نگهبان نیز رسید ولی اجرای نادرست آن به اقتصاد کشور ضربه زد.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این قانون تصریح شده بود که 20 درصد درآمد حاصل از این قانون به بخش صنعت و تولید و 10 درصد آن به کشاورزی اختصاص یابد ولی در عمل اینگونه نشد و قانون هدفمندی یارانه ها از مسیر خود منحرف شد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.