سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران؛

تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت / شهر‌ ری آلوده‌ترین شهرستان استان تهران

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران طبق اطلاعات دریافت شده از ایستگاههای سنجش آلودگی هوا تهران دوباره در شرایط ناسالم قرار گرفت.

رستگاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس اطلاعات 24 ساعت گذشته منتهی به 11 صبح امروز مورخ 16 /9/92 شاخص کیفیت هوای تهران به عدد(106) رسید و هوای شهر برای گروههای حساس ناسالم می باشد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان  تهران آلاینده مسئول را ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون برشمرد و افزود: امروز سایر آلاینده ها نیز نسبت به روز گذشته از غلظت بیشتری برخوردار بوده این در حالیست که منو اکسید 52، ازن 20، دی اکسید نیترو‌ژن 73، دی اکسید گوگرد 18 و ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون روی عدد 56 قرار گرفت.

رستگاری ادامه داد: پیش بینی می شود تا فردا کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروههای حساس باشد اما پیش بینی ها نشان می دهد از فردا بعد از ظهر شاهد وز‌ش باد باشیم.

وی با اشاره به شهرستان های آلاینده استان گفت: دی اکسید نیتر‌وژن با قرار گرفتن روی عدد 79 در ایستگاه شهرری این شهرستان را آلاینده ترین شهرستان در میان شهرستانهای استان تهران معرفی می کند.

معاون نظارت و پایش محیط زیست  استان تهران خاطر نشان کرد: همچنین ایستگاههای اسلامشهر، پردیس دماوند و رباط کریم به ترتیب در پارامتر های دی اکسید گوگرد،‌ازن و ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون بالا ترین ارقام را به خود اختصاص دادند. 


انتهای پیام/

برچسب ها: رستگاری ، هوا ، ناسالم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.