سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعزیه خوانی عاشور‌ایی در مساجد تهران قدیم

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه12، از برگزاری مراسم تعزیه خوانی عاشورایی در مساجد این منطقه خبر داد.

جلالی‌فر در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مراسم تعزیه خوانی عاشور‌ایی در مساجد منطقه 12 در ماه محرم و صفر در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح از اول ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر به ویژه ید‌ر مناسبت های اربعین حسینی، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد.
 
جلالی فر با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح در این طرح گفت: در این طرح اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12، اداره اجتماعی و فرهنگی نواحی 6 گانه منطقه، سر‌اهای محلات منطقه و مساجد این منطقه مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مراسم تعزیه خوانی عاشو‌رایی، مراسم سوگواری،‌ مدیحه سرایی، مد‌احی، سینه زنی و سخنرانی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
جلالی فرد در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 افزود: برگزاری مراسم سوگواری مراسم تعزیه خوانی در پیاده راه 17 شهریور در مناسبت های اربعین حسینی، شهادت امام حسین(ع) رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) از اقدامات دیگر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 21 است.
 

برچسب ها: تعزیه ، مساجد ، قدیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.