سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

اختصاص اعتبار 170 میلیاردی به نیروگاه زباله‌سوز نوشهر و ساری

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار 170 میلیارد ریالی برای تکمیل تجهیزات نیروگاه زباله‌سوز نوشهر و ساری اختصاص یافت.

 

قاسم احمدی لاشکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : شخصاً با پیگیری‌هایی که انجام دادم اعتبار 170 میلیارد ریالی برای تکمیل تجهیزات نیروگاه‌های زباله‌سوز نوشهر و ساری اختصاص یافت.

وی افزود: از این میزان اعتبار مبلغ 100 میلیارد ریال متعلق به نیروگاه زباله‌سوز ساری و 70 میلیارد ریال نیز به نیروگاه زباله‌سوز نوشهر تعلق دارد که برای تکمیل تجهیزات این دو نیروگاه صرف می‌شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت خاطرنشان کرد: برای ابنیه این دو نیروگاه نیز رقمی باید جذب شود که این در حال پیگیری است تا به سرانجام برسد و هر چه زودتر طبیعت و محیط زیست بیش از این از زباله‌ها آسیب نبینند.

وی درباره ورود صنایع تبدیلی به غرب مازندران با بیان اینکه صنعت مازندران فدای طبیعت آن شد اظهار داشت: ورود این صنایع در برخی از نقاط غرب استان همچون کجور به دلیل محدودیت البرز مرکزی با مشکل مواجه شده است و از طرفی نیز چون این منطقه یکی از مناطق کشاورزی نیز محسوب می‌شود اما در این باره نیز خروجی خاصی دیده نمی‌شود.

احمدی تصریح کرد: در دیدار مجمع نمایندگان مازندران با رئیس جمهور، دکتر روحانی اعلام کردند که کشور سالانه نیاز به واردات حدود 6/7 تن گندم دارد که این نشان می‌دهد ما نتوانستیم در زمینه تولید این محصول که زمانی جشن خودکفایی آن‌را نیز گرفته بودیم، موفق‌تر عمل کنیم./س

برچسب ها: تکمیل ، برای ، عتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.