سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار براي نوروز

«يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار» به كارگرداني مسعود كرامتي در مرحله پيش توليد قرار دارد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، سريال «يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار» در 45 قسمت، 35 دقيقه‌اي براي پخش در ايام نوروز تهيه و توليد مي‌شود.
 
در حال حاضر اين سريال در مرحله  پيش توليد و طراحي صحنه قرار دارد و امير زاغري طراحي صحنه اين سريال را برعهده گرفته است.
 
15 قسمت اول اين سريال در ايام نوروز پخش مي‌شود و علاقه‌مندان قسمت‌هاي بعدي اين سريال را مي‌توانند پس از عيد نوروز دنبال كنند. عليرضا كاظمي‌پور سرپرست نويسندگان سريال «يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار» است، و هنوز بازيگران آن مشخص نشده‌اند.
 
اين مجموعه با رويكردي روان‌شناسانه به روابط بين آدم‌ها مي‌پردازد و با همين رويكرد شخصيت‌هاي سريال را طراحي مي‌كند . اين مجموعه در قالب كمدي و طنز توليد مي‌شود .
 
داستان "يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار" در يك آپارتمان رخ مي‌دهد كه تمام اعضاي خانواده در يك ساختمان زندگي مي‌كنند و قهرمان اصلي داستان دختري به نام شيوا ،فارغ التحصيل رشته روان‌شناسي است كه با ايجاد يك وبلاگ اتفاقات و تجربياتي را كه در زندگي خود و اطرافيانش رخ مي‌دهد به اشتراك مي‌گذارد و خوانندگان وبلاگ خود را به تعامل وا مي‌دارد . «يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار» مجموعه‌اي است كه داستان‌هاي آن با يكديگر تفاوت دارند.
 
اسماعيل عفيفه تهيه كننده اين سريال است.
 
«يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار» در گروه فيلم و نمايش شبكه چهار سيما تهيه مي‌شود و تاكنون افشين احمدي به عنوان مدير تصويربرداري،محمدرضا رستمي برنامه ريز،امين پيرحياطي دستيار كارگردان به عنوان عوامل اين سريال انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.