سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات تاکسی با حضور شهردار تهران رو‌نمایی شد

شهردار تهران نرم افزار جامع سیما تاکسی، سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات تاکسی را رو‌نمایی و به صورت رسمی آغاز به کار کرد و کلیه فرآیندهای اداری و کاری تاکسیر‌انان بین ناظر‌ین و ستاد سازمان ITBAFBشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران قالیباف در جمع خبرنگاران گفت: یکی از سیاست های روشن ما در سومین دوره مدیریت در شهرداری تهران ارتقا کیفیت زندگی است که دارای بعد مادی و فرهنگی می باشد.

وی افزود: ما نیازمند موضوعات مختلفی هستیم از جمله توجه به درون خود شهرداری مخصوصا با حضور مدیریت شهری در یک اقدامی که انجام شد 65درصد از حمل و نقل در جابجایی مسافر و اتوبوسرانی با کمتر از 30 درصد ظرفیت انجام می شود.

قالیباف در ادامه اظهار داشت: توجه به بهره وری در حوزه حمل و نقل عمومی از مسائلی بود که دچار چالش جدی بودیم و توسعه و نوسازی از دیگر مسائل مورد بحث و در حال انجام است.

وی در ادامه تصریح کرد: آلودگی هوا از دیگر مسائلی است که برای کاهش آن و کنترل منابعی که تولید آلودگی می کنند توسعه حمل و نقل عمومی و محدودیت گذاشتن برروی خودور‌های شخصی از مسائل مورد بررسی است.

وی در پایان افزود: حمل و نقل ر‌یلی در 15 کیلومتر در سال رسیده و توان فنی و اجرایی در کشور است که سالانه آن را می توانیم به 30 کیلومتر برسانیم ولی نیازمند پشتیبانی مالی است و زیر سا‌ختها نیز باید اولویت بندی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آلودگی ، ظرفیت ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.