سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلهر: هم‌گروهی با آرژانتین باعث افزایش انگیزه ملی پوشان /تیم ملی قابلیت حضور در مرحله بعد جام جهانی را دارد

محمود کلهر در خصوص ارزیابی اش از قرعه ایران در جام جهانی 2014 برزیل گفت: معتقدم که قرعه خوبی نصیب تیم ملی ایران شده است.

 محمود کلهر، کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هم گروهی تیم ملی ایران با آرژانتین انگیزه بازیکنان تیم ملی را بالا می‌برد و این باعث می‌شود که مسئولان تیم ملی تدارک بهتری برای جام جهانی ببینند.
 
کلهر در ادامه اظهار داشت: حضور آرژانتین در گروه F  به تیم ملی کمک می کند تدابیر بهتری برای موفقیت در جام جهانی بیا‌ندیشند.
 
کارشناس   فوتبال عنوان کرد: مسئولان فوتبال باید تدارک مناسب برای تیم ملی فوتبال در نظر بگیرند و در شان تیم ملی بازی‌های تدارکاتی برگزار کنند تا حریف دست و پا بسته ای مقابل تیم ‌های فوتبال آرژانتین، نیجریه و بوسنی هرزگوین نباشیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: تیم بوسنی هرزگوین با اینکه نخستین حضورش در جام جهانی است اما بازیکنان این تیم از انگیزه بالایی برای حضور مقتدرانه در جام جهانی دارند.
 
کلهر توضیح داد: به نظرم ما مقابل تیم های بزرگ به مراتب بازی های بهتری انجام می دهیم و مسئولان فوتبال باید برنامه های کی روش را به نحو احسن انجام دهند تیم ملی با تمام قوا به  مصاف حریفانش برود.
 
کارشناس فوتبال درباره احتمال حضور تیم  ملی ایران به مرحله بعد جام جهانی گفت: تیم ملی  فوتبال ایران توانایی و قابلیت حضور در مرحله جام جهانی را دارد و شرطی که مسئولان امکانات لازم را دراختیار تیم ملی قرار دهند.

کلهر اظهار داشت: اگر تیم ملی ایران بتواند بوسنی و هرزگوین را شکست دهد و با نیجریه مساوی کند و باخت ضعیفی مقابل آرژانتین داشته باشد آن وقت تیم ملی به مرحله بعد جام جهانی 2014 برزیل صعودمی‌کند.

وی درباره بازی تدارکاتی با تیمهای بزرگ بیان کرد: به هر حال مسئولان فوتبال باید بازیهای تدارکاتی برای تیم  ملی در نظر بگیرند که نحوه بازیشان نزدیک به تیمهای هم گروه ایران باشد.

بازی تدارکاتی با تیم ملی سوئد، پاراگوئه و مکزیک که بازیشان نزدیک به تیمهای هم گروه ایران است محک خوبی برای تیم ملی می تواند باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری بازی تدارکاتی با تیمهای بزرگ باعث برطرف شدن نقاط ضعف تیم ملی می شود و انگیزه ملی پوشان را برای به دست آوردن نتیجه قابل قبول مقابل حریفانش  را بالا می برد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان موثری همچون اشکان دژآگه ، قوچان نژاد و جهانبخش را دارد . این بازیکنان می‌توانند مقابل تیمهای بزرگی همچون آرژانتین خوب بازی کنند و تیم ملی ایران هم نمی تواند شگفتی ساز این رقابتها شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملی ، قابلیت ، محمود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.