سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تأکید بر تشکیل کارگروه برای حل مشکلات معلولان

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، بر تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات معلولان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عباس فلاحی باباجان، در همایش و مراسم تجلیل از معلولان شهرستان اهر گفت: حضور نماینده شهرستان، نمایندگانی از طرف امام جمعه، فرمانداری، رؤسای ادارات مربوطه که می توانند در آن نقش ایفا کنند و شورای شهر، شهرداری و سایر ادارات و نهادها به مقتضی جلسات برای رفع مشکلات این قشر تشکیل شود تا مسائل و مشکلات معلولان شهرستان اهر به شکل سیستماتیک حل و فصل شود.

وی، در مورد پیگیری مسایل و مشکلات سالمندان و معلولین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در تلاش هستیم تا در فراکسیون حمایت از حقوق بازنشستگان و سالمندان مجلس، قانونی طراحی و به مجلس ارائه کنیم تا مسایل سالمندان و بازنشستگان عزیز را در کنار مشکلات معلولان حل و فصل کنیم که این امر نیاز به کمک و همکاری معلولان و مسئولان مربوطه آنها می باشد.

فلاحی باباجان، از معلولان خواست برای کاهش آلام به ورزش، فعالیت های اجتماعی و برنامه های فرهنگی و معنوی نیز روی بیاورند تا روحیه بشاش و شاداب داشته باشند.

در این همایش و مراسم تجلیل فرماندار شهرستان اهر نیز گفت: مسئولان شهرستان اهر برای حل مشکلات معلولان در حد توان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

صدیقی، افزود: در ارایه خدمات به معلولان شهرستان اهر گام های زیادی برداشته شده است اما کافی نیست و برای حل مسایل خود معلولان نیز پیشقدم شوند تا مشکلات یکی پس از دیگری حل شوند.

در این همایش و در مراسم تجلیل پاشازاده رئیس اداره بهزیستی، خانم برزگر مسئول دفتر معلولان و قهرمانی فرد رئیس شورای شهر اهر نیز در ارتباط با کارهای انجام شده، مشکلات و پیگیری مسایل مربوط به معلولان مطالبی ارایه کردند.

گفتنی است :در پایان این همایش و مراسم تجلیل از معلولان نمونه و فعال شهرستان اهر با اهدای جوایزی تجلیل شد./س

برچسب ها: مشکلات ، معلولان ، حل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.