سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران:

دانشجویان عظمت و ايستادگي شهداي 16 آذر را سرلوحه خود قرار دهند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بيان اينکه دانشجويان عظمت و ايستادگي شهداي 16 آذر را سرلوحه قرار دهد، گفت: 16 آذر 32 پیام ایستادگی، آزادگی و استقلال ملت ایران و نشانه ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌ها است و باعث بیداری دانشجویان در تحولات جهانی شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیت باشگاه خبرنگاران؛ دستار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شهیدان مظهر فداکاری ملت ایران و به وجودآورنده ایثارگری و سلحشوری هستند.
 
وی افزود: 16 اذر 32 پیام ایستادگی و آزادی و استقلال ملت ایران است و این شهادت‌ها و رشادت‌های دانشجویان ما نشانه ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان بوده است.
 
سرلشکر صفوی تصریح کرد: شهادت‌های دانشجویان ما باعث بیداری دانشجویان در تحولات جهانی شد.
 
وی با اشاره به اینکه یک روز قبل از 16 اذر 32 نیکسون معاون وقت رئیس جمهور آمریکا به ایران آمد گفت: امیدواریم دانشجویان فعلی قدر عظمت ایستادگی این شهدا را در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا بداند.
 
دستيار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: برای مبارزه علمی و رسیدن به قدرت علمی، قدرت استقلال ما و دولتمردان و اساتید و ملت ما راهگشا است و امیدواریم به این وسیله ملت ما به رفاه و آسایش اقتصادی نیز برسند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دستیار ، مشاور ، فرمانده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.