سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تدوین بسته های فرهنگی _گردشگری ویژه برای مراکز اقامتی کاشان

سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشکری کاشان از تدوین بسته های فرهنگی_گردشگری ویژه برای مراکز اقامتی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مهران سرمدیان در اولین نشست مدیران مراکز قامتی و مسئولین ادارات ذیربط در آستانه آغاز به کار ستاد تسهیلات سفر و ستاد نوروز 93 با اشاره به ظرفیت بالغ بر 1050 تخت در قالب حدود 17 مرکز اقامتی و پذیرایی شهرستان کاشان گفت: رسیدگی به وضعیت این مراکز و لزوم آماده سازی آنها برای پذیرش میهمانان و گردشگران درسال جدید ضروری است.

دبیر ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان ، ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی لازم جهت انجام مقدمات پذیرش مسافران نوروزی از برنامه ریزی جهت استقرار راهنمایان نوروزی،تشدید بازرسی هاو آماده سازی ابنیه تاریخی برای ایام نوروز93 نیز خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت مبحث تبلیغات و بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری هدف از تصویب این مصوبه را معرفی اصولی جاذبه های گردشگری شهرستان کاشان،کاهش هزینه های تبلیغی مراکز و همسان سازی تبلیغات این مراکز دانست.

در این جلسه بر اهمیت رعایت اصول ایمنی،بهداشتی و انتظامی تاسیسات گردشگری تاکیدشد وتمام مراکز اقامتی ملزم به اخذ و ارائه تائیدیه های مذکور گردیدند./س

برچسب ها: اصفهان ، نشست ، مدیران ، مراکز ، قامتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.