سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد:

خط قرمزهایی که وجود واقعی ندارند در این دانشگاه استفاده نمی‌شود

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد گفت: در این دانشگاه تنها ۲ خط قرمز داریم، منویات مقام معظم رهبری و قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، علی قدم‌یاری مدیرکل اداره تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد صبح امروز در دومین اجلاس جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد که با حضور فعالان تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور در واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه برگزار شد، در خصوص تشکل‌های فعال در این دانشگاه گفت: تشکل‌های دانشگاه آزاد در ۳ حوزه تشکل‌های دانشجویی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های اساتید فعال هستند و بالغ بر ۵۵۰ تشکل در این دانشگاه فعالیت می‌کنند. 

وی افزود: خط قرمزهایی که وجود واقعی ندارند و فقط مانعی برای فعالیت دانشجو هستند در دانشگاه آزاد استفاده نمی‌شود و در این دانشگاه تنها ۲ خط قرمز داریم، منویات مقام معظم رهبری و قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی. 

وی با اشاره به ضرورت احتیاج شورای دبیرخانه تشکل‌ها، اظهارداشت: نوید می‌دهیم با احیای این شورا، کار حوزه دانشجویی به دانشجویان سپرده شود. 

قدم‌یاری اضافه کرد: کج‌سلیقگی‌هایی که پیش از این با دیدگاه سیاسی وجود داشته است دیگر اعمال نمی‌شود. 

وی افزوود: تقویت بنیه علمی و سیاسی تشکل‌ها از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد است. 

وی در پایان حضور طا‌ها هاشمی در حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد را سبب تقویت بخش فرهنگی دانست و گفت: سعی داریم در حوزه بین‌المللی نیز فعالیت‌ها را گسترش دهیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، دانشجویان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.