سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/رییس فدراسیون کبدی :

تویسرکان دارای استعدادهای خوبی در رشته کبدی است

رییس فدراسیون کبدی کشور گفت: شهرستان تویسرکان دارای استعدادهای خوبی در رشته کبدی است و طی سال های گذشته در این رشته ملی پوش داشته است ضمن اینکه از داور بین المللی کبدی هم برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛
 محمدرضا مقصودلو با اعلام این مطلب افزود: لیگ برتر کبدی امسال در سطح کیفی و فنی بسیار بالایی برخوردار است و چهره های آماده و مستعدی را در مسابقات شاهد بوده ایم.
وی اضافه کرد: برای ما حضور قدرتمند در میادین بین المللی اعم از جهانی و آسیایی از اهمیت بالایی برخوردار بوده بنابراین داشتن چند تیم آماده و قدرتمند بسیار لازم است.
مقصودلو بیان داشت: کشورمان مملو از استعدادهای نخبه در ورزش کبدی است و در اکثر شهرها حتی شهرهای کوچک بازیکنان توانمندی فعالیت دارند که هر یک لایق حضور در اردوی تیم ملی هستند.
رییس فدراسیون کبدی کشور با قدردانی از تیم های شرکت کننده در لیگ برتری کبدی استاندارد مردان کشور در فصل جاری گفت: همه تیم ها با آمادگی بسیار مطلوب حضور یافتند تا رقابت ها در سطح کیفی و فنی بسیار بالایی برگزار شود.
وی افزود: میزبانی شهرستان تویسرکان در برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات هم بسیار عالی بود و نشان داد می توان از امکانات ورزشی شهرهای کوچک برای برگزاری مسابقات مهم هم استفاده لازم را داشت.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان تویسرکان دارای استعدادهای خوبی در رشته کبدی است و طی سال های گذشته در این رشته ملی پوش داشته است ضمن اینکه از داور بین المللی کبدی هم برخوردار است.
مقصودلو بیان داشت: با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان تویسرکان سعی می کنیم همه ساله یک مرحله از مسابقات لیگ برتر کبدی کشور را تحت عنوان گرامیداشت شهید آیت الله دکتر مفتح در این شهر برگزار کنیم./س
برچسب ها: فدراسیون ، کبدی ، استعداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.