سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد اقامه نماز جمعه تهران، درگذشت معاون این ستاد را تسلیت گفت

ستاد اقامه نماز جمعه تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن اعلام خبر درگذشت مصطفی مقدم معاون مالی و اداری این ستاد، این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، ستاد اقامه نماز جمعه تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن اعلام خبر درگذشت مصطفی مقدم معاون مالی و اداری این ستاد، این ضایعه را تسلیت گفت.

متن اطلاعیه ستاد اقامه نماز جمعه تهران بدین شرح است:
 
«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
 
تقدیر الهی بر آن قرار گرفت تا در سومین روز از ماه سفر و در روز میلاد پنجمین اختر آسمان امامت و ولایت، حضرت امام محمد باقر(ع)، انسانی مخلص، وفادار و دلسوز با سوابق انقلابی و مدیریتی در عرصه‌های مختلف این مرز و بوم که حتی تا آخرین لحظه‌های عمر با عزت خود، همواره در حال خدمت بودند به دیار باقی شتافتند.
 
مرحوم مغفور جناب حاج مصطفی، معاونت مالی و اداری این ستاد، در روز جمعه همزمان با ندای الله‌اکبر اذان مغرب، پس از دو هفته در بستر بیماری دعوت حق را لبیک گفتند.
 
مرحوم مقدم، سال‌های طولانی از عمر خویش را در بخش‌های مختلف، از جمله بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید، کمیته امداد، اوقاف و ستاد نماز جمعه در کسوت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف نمودند.
 
بی‌شک خدمات ارزنده ایشان در عرصه‌ خدمت و علی‌الخصوص در این ستاد در برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عبادی‌ سیاسی جمعه تهران شایسته تقدیر و در پیشگاه حضرت حق (عزوجل) محفوظ است.
 
درگذشت این یار وفادار انقلاب را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله)، جمیع خدمتگزاران به نظام اسلامی و انقلاب، همکاران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و بردباری را مسألت داریم.»
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.