سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ستم نظام سلطه با نام های زیبا و فریبنده بر مردم جهان

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل گفت : نظام سلطه در چند قرن اخیر در پوششی از نام های زیبا و فریبنده حقوق بشری ؛ بی عدالتی را حاکم نموده و بر مردم جهان ستم می کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی در افزود : استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با سوءاستفاده از شعارها و عباراتی مانند مردمسالاری ؛ مبارزه با تروریسم ؛ دفاع از استقلال و جهانی شدن ، جنگ های گسترده ای را در جهان به راه انداخته و ضمن غارت ثروت ملت ها آنان را به بدبختی می کشاند.

وی با اشاره به اینکه در 80 سال گذشته باوجود نهادهای حقوق بشری و بین المللی 175 میلیون نفر در دنیا در جنگ ها ، ترورها و حمله های زورگویان جان خود را از دست داده اند و فقط در جنگ دوم جهانی 70 میلیون نفر کشته شدند تصریح کرد : این نشان می دهد مدیریت نظام حاکم بر دنیا مشکل فراوان دارد.

امام جمعه اردبیل گفت : انسانیت و حیاء از روابط بین المللی کوچ کرده و استکبار جهانی ، نهادهای به اصطلاح حقوق بشری بین المللی را پوششی برای کارهای غیرانسانی خود قرار داده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت : آمریکا به بهانه واهی مبارزه با تروریسم و منع گسترش سلاح های کشتار جمعی به عراق حمله کرد و در مدت چندین سال اشغال این کشور سبب ریخته شدن خون چندین هزار نفر از مردم بی گناه این کشور شد و این درحالی بود که هیچ یک از نهادهای بین المللی و شورای امنیت یک بیانیه نیز علیه این اقدام صادر نکردند. /س


انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، ستم ، نظام ، سلطه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.