سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه ایده های وقفی برگزار می شود

مدیر موسسه فرهنگی راسخون از برگزاری مسابقه ایده های وقفی به مناسبت هفته وقف توسط این سازمان خبرداد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان اوقاف و امور خیریه،حجت الاسلام و المسلمین سید احمد سجادی ، مدیر موسسه فرهنگی راسخون وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به جایگاه و اهمیت فرهنگ وقف، اظهار داشت: مسابقه «ایده های وقفی» امسال به منظور جلب مشارکت و اخذ ایده های برتر در زمینه ارتقاء سطح فرهنگ وقف و نهادینه سازی این سنت حسنه در جامعه براساس مبانی دینی و قرآنی برگزار می شود .
 
وی ادامه داد: علاقه مندان ، صاحب نظران و تمامی اقشار جامعه می توانند مقاله ، مطلب ، طرح ، ایده و ... خود را با موضوع «به نظر شما چگونه می توان وقف را در جامعه احیاء و ارزشهای والای آن را تبیین نمود؟» تا 5 دی ماه به رایانامه راسخون ارسال کنند.
 
حجت الاسلام سجادی با اشاره به جوایز این مسابقات گفت: جوایز این مسابقه شامل ؛ کمک هزینه سفر مشهد مقدس به 14 نفر به مبلغ 3 میلیون ریال ، کارت هدیه به 14 نفر به مبلغ 1 میلیون ریال و جوایز نفیس فرهنگی به 72  نفر است.
 
مدیرعامل موسسه فرهنگی راسخون در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می بایست طرح ها و ایده های خود را حداقل در یک صفحه A4 به پست الکترونیکی این موسسه به نشانی INFO@RASEKHOON.NET  ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند به پایگاه اینترنتی موسسه راسخون به نشانی http://www.rasekhoon.net    مراجه کنند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مسابقه ، ایده ، وقفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.