سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

ایران برای دستیابی به حقوق هسته ای خود به هیچ کشوری باج نمی دهد

امام جمعه موقت یاسوج با تبریک سالروز ولادت امام محمدباقر (ع)، گفت: کشور و ملت ایران دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای را حق مسلم خود دانسته و برای رسیدن به آن به هیچ کشوری باج نمی دهند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب این نکته مهم را بدانند که ایران اسلامی در هیچ شرایطی از دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای دست برنمی دارد.
وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون به هیچ کشوری ظلم نکرده، اهل بی عدالتی نیست و زیربار ستم هیچ کشوری نرفته و نخواهد رفت.
موسوی اعظم اظهار کرد: پایه و اساس دیپلماسی ایران با تمام کشورها و ملت های دنیا بر مبنای قسط، عدل و سازش استوار است.
وی عنوان کرد: دشمنان به روش های مختلف در حال تضعیف مسلمانان و دامن زدن به اختلاف و تفرقه بین آنان هستند.
موسوی اعظم ابراز داشت: دشمنان با تمام توان به مقابله با مسلمانان و به ویژه شیعیان در نقاط مختلف دنیا برخاسته اند و برخی القائات منفی را بین آنان منتشر می کنند.
وی با اشاره به حوادث تروریستی در سوریه، افزود: در یکی از حملات ارتش سوریه به تروریست های مهاجم به این کشور اسلامی 300 تبعه عربستان سعودی اسیر شدند در حالی که دولتمردان عربستانی خود را حامی حرمین شرفین می دانند.
موسوی اعظم گفت: دولتمردان عربستان سعودی در مذاکرات اخیر هسته ای ایران با گروه 1+5 مخالف دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای بوده و در این زمینه حاضر به هرگونه حمایت مالی و همکاری با غربی ها بودند.
وی بیان کرد: از آنجا که عربستان نمی تواند به طور مستقیم با برخی کشورهای اسلامی از جمله ایران وارد جنگ نظامی شود قصد دارد با حمایت کردن مالی دشمنان به این هدف شوم خود برسد که به لطف الهی چنین توطئه ای نیز خنثی می شود./س
برچسب ها: دستیابی ، ایران ، حقوق ، هسته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.