سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی بیانیه حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی همزمان با 16 آذر؛

از دولت حمایت می‌کنیم/ به کسی اجازه انحراف حرکت جنبش دانشجویی را نمی‌دهیم

حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی همزمان با 16 آذر بیانیه‌ای صادر کردند که در قسمتی از آن آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی به فرموده امام خامنه‌ای(دامه برکاته) از دولت محترم حمایت می‌نماید و به تمام آنان که قصد خیانت به ارزش‌های اسلام و انقلاب را دارند هلاکت و سقوط در تاریخ را گوشزد می‌شود. به آنان که با حرکت نفاق‌آلود خود قصد تحریف آرمان‌ها و دستبرد تاریخی و انحراف حرکت جنبش دانشجویی را دارند قطع امید و نابودی را بشارت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی همزمان با 16 آذر بیانیه‌ای صادر کردند که در قسمتی از آن آمده است: به فرموده امام خامنه‌ای(دامه برکاته) از دولت محترم حمایت می‌نماید و به تمام آنان که قصد خیانت به ارزش‌های اسلام و انقلاب را دارند هلاکت و سقوط در تاریخ را گوشزد می‌شود. به آنان که با حرکت نفاق‌آلود خود قصد تحریف آرمان‌ها و دستبرد تاریخی و انحراف حرکت جنبش دانشجویی را دارند قطع امید و نابودی را بشارت می‌دهد. 

 
بسم الله الرّحمن اارّحیم

سلام و صلوات خداوند بر نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) واهل بیت پاک ومطهرش که روح بندگی را برای بشریت به ارمغان آورده و از هرچه طاغوت و شرک و بت‌پرستی بود او را نجات دادند.سلام خدا بر شهیدان راه حق از صدر تاریخ الی یوم‌القیامه که با بذل جان خود درخت اسلام و حق‌طلبی را بارور کردند.سلام بر آن شهیدان بزرگواری که با خون خود مظلومیت خود و ریشه ثابت شجره طیبه را در مقابل استبداد استکبار جهانی در گوش تاریخ فهماندند. سلام بر شهیدان: بزرگ نیا، شریعت، قندچی که با اقتدا به سرور خود، سرور آزادگان ابی‌عبدالله(ع)، پرده از روی نفاق و مکر و حیله برداشتند و مشت ضداستکباری خود را به دهان طاغوت زدند.

16 آذر روز مبارزه با هر آنچه که به استثمار مظلومین عالم و جهان‌خواری شکم پارگان استکباری در راس آن‌ها آمریکای جنایت‌کار می‌باشد و از یاد مردمان تاریخ بشزیت نخواهد رفت مادامی که چرخ دنیا در حال چرخیدن و سیره شهدا در حال درخشیدن است استکباز ستیزی، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری و بصیرت و بصیرت‌افزایی و عمل بهنگام از شاخصه‌های دانشجوی مطالبه‌گر آرمان‌گرای حق‌طلب می‌باشد که در دنیای امروز و در عصر کنونی نقش برجسته‌ای در چشم دشمنان اسلام و انقلاب  پیدا کرده، لذا استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار  در صدد حذف این عنصر جوان و پویا بوده و هست از این رو ایادی آن‌ها در داخل کشور نیز با پیروی از اولیای طاغوت خود سعی در لطمه زدن به روحیه آرمان‌گرایی و حق‌طلبی این نیرو محرکه جبهه حق داشته و تعویض مسائل پیش پا افتاده  با آرمان‌ها را مد نظر دارند.

در شرایط کنونی  بین‌الملل، مجموعه دانشجویی نه تنها فریب آمریکا را نخورده و جنایات او و هم‌پیماناش را در حق ملت‌های جهان و ملت ایران فراموش نمی‌کند بلکه با صدای رسا اعلام می‌دارد که مبارزه با باطل هنوز پابرجاست و به ایادی استکبار گوش‌زد می‌کند که "نرمش قهرمانانه" که در خود برندگی و سوزندگی پنهان دارد آن‌ها را به طمع نیندازد که زوال سرنوشت آن‌هاست.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی ضمن تجدید پیمان با امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و تجدید بیعت با نائب برحق امام زمان (عج) ولی فقیه امام خامنه‌ای (دامه ظله) و تجدبد عهد با شهدای عرصه جهاد علمی در ضمن  اعلان برائت از منافقین و مشرکین و طاغوت در راس آنان آمریکا و هم‌پیمانانش؛ اعلام می‌دارد که در دفاع از حریم ولایت جان خود را در دست گرفته و از ارزش‌های اسلامی کوتاه نمی‌آید بلکه حرکت به سمت آرمان‌ها را مجدانه با نشاط برخواسته از توکل به خدای عزیز رحیم پی می‌گیرد و لحظه‌ای از دشمنان اسلام عزیز غافل نسیت ویاد آور می‌شود که "نرمش قهرمانانه" را نه معنای عدول از حق بلکه به معنای هنرمندی در نیل به آرمان‌ها و اهداف است که برندگی‌اش سوزنده‌تر خواهد یود.

از سوی دیگر اعلام می‌دارد که به فرموده امام خامنه‌ای(دامه برکاته) از دولت محترم حمایت می‌نماید و به تمام آنان که قصد خیانت به ارزش‌های اسلام و انقلاب را دارند هلاکت و سقوط در تاریخ را گوشزد می‌شود. به آنان که با حرکت نفاق‌آلود خود قصد تحریف آرمان‌ها و دستبرد تاریخی و انحراف حرکت جنبش دانشجویی را دارند قطع امید و نابودی را بشارت می‌دهد. 

آمریکای جنایت‌کار و رژیم نجس صهیونیستی و هم‌پیمانان‌شان بدانند که "انَّ الباطل کان زَهوقاً ".

والسلام علی من اتّبع الهدی

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.