سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه های مراسم قرعه کشی جام جهانی/ اولین اظهارنظرها پس از قرعه کشی

مراسم قرعه‌کشي رقابت‌هاي جام جهاني از ساعت 19:15 امشب آغاز ‌شد تا 32 تيم حاضر در اين رقابت‌ها به 8 گروه 4 تيمي تقسيم شده و حريفان خود را بشناسند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مراسم قرعه کشی جام جهانی هم اکنون در برزیل در حال برگزاری است که در این مراسم فوتبالیست ها و سرمربی های مشهور بسیاری شرکت کرده اند.

*خبرنگاران در جريان مراسم اجازه عکس گرفتن ندارند. به همين منظور فيفا به صورت آن‌لاين عکس‌ها روي خروجي سايت خود قرار مي‌دهد.

*امکانات ورزش و شهرهای میزبان برزیل به حضار معرفی شد.


*زمانی که بلاتر روی سن آمد تمام حضار یک دقیقه به احترام فوت ماندلا سکوت کردند.

*کلیپی از میزبانی‌های قبل در کشورهای مختلف پخش شد.

* کلیپی از تمامی تیم های حاضر در جام جهانی در سالن پخش شد

*در کليپ مربوط به ايران گل رضا قوچان‌نژاد به کره‌جنوبي به تصوير کشيده شد.

*زماني که پله روي سن آمد، در سالن چهره کي‌روش را نشان دادند که براي اسطوره فوتبال برزيل دست مي‌زد.

*بلاتر روی سن به حاضرین گفت: امروز خیلی خوشحالم کشوری که 5 بار قهرمان جهان شده است این حق را دارد که دوباره میزبان جام جهانی شود. برزیل کشوری با فرهنگ‌های مختلف فوتبالی است که در سرتاسر جهان همه این کشور را در این زمینه به خوبی می‌شناسند.

*شهرهاي جام جهاني با معرفي سائوپائولو آغاز شد.


*از میان مربیان اولین مربی که به روی سن آمد دل بوسکه، سرمربی قهرمان دوره قبل بود که با جام روی سن آمد. دل بوسکه جام را تحویل داد و سن را ترک کرد.

*قرعه کشی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل امشب برگزار شد که تیم ملی فوتبال برزیل در گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی با تیم‌های مکزیک، کامرون و کرواسی همگروه شد.

* اسپانیا و هلند که فینال جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی را برگزار کردند این بار در گروه  D و در همین ابتدای راه با یکدیگر بازی خواهند کرد.



* کاناوارو گوی ایران را برداشت تا تیم ملی در کنار آرژانتین و نیجریه قرار بگیرد.

* تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های آرژانتین و نیجریه و بوسنی همگروه شد.

* پس از اینکه مشخص شد که تیم ملی آرژانتین در اولین دیدار خود به مصاف ایران نخواهد رفت، خبرنگاران آرژانتینی از این موضوع خوشحال شدند.

 *ایتالیا و انگلیس که به هم خوردند جو سالن هم سر و صدای زیادی بلند شد.

*وقتی که ایتالیا به گروه مرگ رفت و با اروگوئه همگروه شد، کاناوارو ناراحت شد.

*در گروه  G یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم ملی آلمان که حالا هدایت آمریکا را به عهده دارد باید به مصاف یوآخیم لو، دستیار پیشین خود که حالا سرمربی آلمان است، برود.





فهرست تيم‌هاي صعود کرده به جام جهاني 2014 به شرح زير است:

ميزبان: برزيل

آسيا: ژاپن، استراليا، ايران و کره‌جنوبي

اروپا: هلند، ايتاليا، بلژيک، سوييس، آلمان، اسپانيا، روسيه، انگلستان، بوسني و هرزگوين، پرتغال، فرانسه، يونان و کرواسي

آمريکاي شمالي و حوزه درياي کاراييب: آمريکا، کاستاريکا، هندوراس و مکزيک

آمريکاي جنوبي: آرژانتين، کلمبيا، شيلي، اکوادور و اروگوئه

آفريقا: نيجريه، ساحل عاج، کامرون، غنا و الجزاير

گروهبندي اين رقابت‌ها به شرح زير است:

نظرات مختلف پس از پایان مراسم قرعه کشی

اشکان دژاگه در مورد رویارویی با آرژانتین و لیونل مسی که ممکن است مقابل او قرار بگیرد گفت: این اتفاق جالب می‌شود. آرژانتین بسیار قدرتمند است اما شانس پیروزی مقابل نیجریه و بوسنی داریم. کی روش این گروه را دیده و قطعا می‌داند چطور باید کار کند. او در اردوی بعدی تیم ملی ایران به بازیکنان نکات لازم را گوشزد می‌کند. سعی می‌کنم در هر بازی یک گل بزنم. اشکان دژآگه درباره همگروهی ایران، آرژانتین، نیجریه و بوسنی گفت: قرعه‌ای که نصیب ما شد، در عین حال که سخت است اما شانس برای صعود ما وجود دارد. در بازی برابر آرژانتین از پیش بازنده نیستیم و شانس پیروزی برابر این تیم را هم داریم. کارلوس کی‌روش می‌داند با تیم‌هایی که همگروه ما شده‌اند چه نوع استراتژی‌ای اتخاذ کند و حتما ما به بازی‌های دوستانه خوبی قبل از جام‌جهانی نیازمندیم.

جواد نکونام در مورد مهار مسی عنوان کرد: مهار مسی کار یک نفر نیست. به غیر از آرژانتین که اگر تغییر می‌کرد شاید گروه بهتر می‌شد دیگر باید قبول کنیم که در جام جهانی همین شرایط وجود دارد. قرار نیست بگوییم که آرژانتین را می‌بریم اما باید در کل بگوییم گروهمان خوب است. نکونام در مورد اینکه ایران در صورت صعود به مرحله بعد ممکن است با فرانسه روبرو شود، اظهار داشت: حاضرم از گروهمان بالا برویم و به هر تیمی که می‌خواهد بخوریم.

رحمان احمدی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران درباره همگروهی ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی در جام‌جهانی 2014  اظهار کرد: گروه خوبی داریم فکر می‌کنم بحث سختی یا راحتی حریفان مطرح نیست. تمام تیم‌ها قدرتمند هستند. از نظر من اگر بتوانیم تا جام‌جهانی با تیم‌های بزرگ بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم ترس و دلهره‌ای که میان مردم و بازیکنان ایجاد شده، خواهد ریخت. احمدی با بیان اینکه ایران می‌تواند از گروهش صعود کند، گفت: از نظر من می‌توانیم به صعود هم فکر کنیم. همیشه باید امیدوار بود و مطمئن هستم ایران در صورت داشتن تجربه و آمادگی کافی می‌تواند نتایج خوبی مقابل این سه تیم قدرتمند بگیرد.

علیرضا منصوریان پس از قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی 2014 به تسنیم گفت: فکر می‌کنم ایران با قرعه خوبی روبه‌رو شده است اما ما باید از همین لحظه به فکر بازی‌های دوستانه باشیم. شخصاً از این قرعه رضایت دارم. بچه‌ها هم دوست داشتند با یک تیم خوب و تراز اول دنیا هم‌گروه شوند و سایر تیم‌های گروه هم به گونه‌ای باشند که امکان صعود به مرحله بالا وجود داشته باشد.

کارلوس کی‌روش هم‌گروهی با آرژانتین، نیجریه و بوسنی را یک افتخار برای فوتبال ایران می‌داند. او می‌گوید باید از هم‌گروهی با این تیم‌ها لذت برد. سرمربی ایران در واکنش به هم‌گروهی با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی گفت: این یک افتخار است. ما اکنون باید از آن لذت ببریم. باید برابر بهترین تیم‌های دنیا قرار بگیریم و فرصت بسیار بزرگی است تا پیشرفت کنیم و نشان دهیم تیم بهتری شدیم.

مهدی مهدوی‌کیا پس از قرعه‌کشی جام جهانی 2014 اظهار داشت: قرعه‌کشی جام جهانی برای ما جذاب شد. با حضور آرژانتین می‌توانیم یک بازی جذاب داشته باشیم. وی در ادامه به تمایل مردم ایران برای بازی با بوسنی اشاره کرد و گفت: تیم ملی بوسنی نسبت به دیگر تیم‌های اروپایی حریف بهتری برای تیم ایران خواهد بود.  کاپیتان پیشین تیم ملی بازی اول این تیم با نیجریه را بسیار با اهمیت خواند و تاکید کرد: ایران شانس پیروزی در این بازی را دارد.

هاشم بیک‌زاده در مورد هم‌گروهی ایران با آرژانتین، بوسنی و هرزه‌گوین و نیجریه در جام جهانی اظهار داشت: فکر می‌کنم قرعه خوبی نصیب ما شد. شانس صعود از این گروه هم داریم. بازی اول‌مان با نیجریه است و با یکی دو بازی تدارکاتی خوب می‌توانیم با قدرت آماده حضور در جام جهانی شویم. با برگزاری بازی‌های دوستانه باید کاری کنیم که دیگر ترسی از حضور در مقابل تیم‌های بزرگ نداشته باشیم. خوب شد که با تیم‌های بزرگ هم گروه شدیم. فکر می‌کنم به جز آرژانتین بتوانیم از پس دو تیم دیگر برآییم.

علی کفاشیان می‌گوید نباید انتظارات را از تیم ملی بالا برد اما ایران برای صعود از مرحله گروهی دارای شانس است.علی کفاشیان  اظهار کرد: به هر حال از قبل هم گفته بودیم که تمامی تیم‌های حاضر در جام‌جهانی قدرتمند هستند. ما با هر تیمی که روبه‌رو می‌شدیم، کارمان دشوار بود. به هر حال آرژانتین، نیجریه و بوسنی به لحاظ سوابق فوتبالی از ما بهترند اما این‌ها همه تنها روی کاغذ است و جام‌جهانی ویترینی است که باید پیشرفت‌هایمان را به دنیا نشان دهیم.

وین رونی مهاجم تیم ملی انگلستان و بازیکن منچستر یونایتد گفت: اگر ما میخوایم بهترین باشیم باید بهترین ها را شکست دهیم. سخت ترین گروه برای ما است اما خوشبینانه نگاه می کنیم و به جام جهانی 2014 امیدوارهستیم.

خورخه سامپولی، سرمربی شیلی پس از قرار گرفتن در گروه اسپانیا گفت: گروه بسیار سختی داریم اما تمامی سعیمان را می کنیم تا کیفیت لازم را داشته باشیم. دل بوسکه از شیلی خوشش نمی آید و ما نیز از اسپانیا

دیدیه دوشام، سرمربی فرانسه در مورد جام جهانی گفت: مهمترین نکته در مورد شروع یک رقابت بردن مسابقه اول است. از این رو خوشحال هستیم که با سوییس بازی نمی کنیم.

هنگ مایونگبو، سرمربی کره جنوبی در مورد قرعه تیمش گفت: ما در ماه نوامبر در مقابل روسیه بازی کرده ایم اما باز هم باید این تیم را زیرنظر بگیریم. گروه ما اصلا ساده نیست و نباید تیم های گروه را دست کم بگیریم.

ینسنت کومپانی، مدافع بلژیکی منچسترسیتی: بلژیک، الجزایر، کره جنوبی و روسیه؛ گروهی جالب اما خطرناک است. حق مخفی شدن نداریم و محکوم به صعود به یک هشتم نهایی هستیم.

گرث بیل، هافبک ولزی رئال مادرید: انگلیس در گروه سختی قرار گرفته است. در کل می‌توان شاهد بازی‌های مهیجی در جام جهانی از جمله آلمان- پرتغال و اسپانیا- هلند باشیم.‬

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس در پی قرعه پیش آمده گفت: بدون شک انگلیس در گروه سختی است. دو تیم با رنکینگ اول جهانی یعنی اروگوئه و ایتالیا در گروه ما قرار دارند. در فوتبال روی کاغذ نمی‌توان پیروز بود و هر بازی شرایط خاص خود را دارد. اگر تیم ما به خوبی آماده باشد می‌تواند در هر سه بازی پیروز شود.

فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی روسیه پس از قرار گرفتن در یکی از  آسان ترین گروه ها گفت: گروهی که در آن قرار کرفتیم گروه خوبی است و قرعه، قرعه بدی نبود. مهم‌ترین نکته، جایی این است که تیم ما باید در آن بازی‌ کند. ما باید در مرکز برزیل بازی کنیم و از این بابت خوشحالم.

پائولو بنتو پس از مراسم قرعه‌کشی اظهار داشت:‌ در گروه فشرده‌ای قرارگرفتیم که البته یک پیشتاز بزرگ به اسم آلمان دارد. تیمی که صاحب تاریخ و قدمت و توانمندی زیاد  است. وی افزود: آمریکا و غنا هم تیم‌های خوبی هستند. تیم‌های که سازماندهی خوبی دارند و از بازیکنان خوبی برخوردارند که در بهترین‌ تیم‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند. با این حال این قرعه‌ جلوی جاه‌طلبی‌‌های ما را نخواهد گرفت. زیرا می‌خواهیم از گروه خود به جمع 16 تیم بعدی راه پیدا کنیم. در واقع هدف ما همین است.

خانرو سابلا پس از انجام قرعه‌کشی جام جهانی برزیل در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که مهم است اینکه فاصله شهرها و شرایط آب‌و هوایی آنها را باید به طور دقیق مدنظر قرار بدهند. یکی از بازی‌ها در شهری سردتر برگزار می‌شود و بازی دوم ما در شهری با آب و هوای خوب برگزار خواهد شد. (در این بازی آرژانتین با ایران بازی دارد). نمی‌توان گفت هیچ گروهی آسان است، گروه ما هم آسان نیست و من از فوتبال و تیم ایران شناختی ندارم اما نیجریه را بیشتر می‌شناسم.

یورگن کلینزمن، سرمربی آلمانی تیم ملی آمریکا: حسی به من می‌گفت که ما به آلمان می‌خوریم. گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌ها است. در گروهی که پرتغال و کریستیانو رونالدو، غنا با آن تاریخچه‌اش و البته آلمان در آن حضور دارند، کار ما سخت‌تر از این نمی‌توانست باشد. امیدوارم بتوانیم در این رقابت‌ها برخی را شگفت‌زده کنیم.  بردن در ایتالیا و نتیجه گرفتن در روسیه به ما در مسیر آماده‌سازی‌مان کمک خواهد کرد.



الخاندرو سابیا پس از قرعه‌کشی جام‌جهانی 2014 و هم‌گروهی تیمش با ایران، نیجریه و بوسنی عنوان کرد: طبق آماری که ما از شهرهای بازی‌های‌مان در جام جهانی گرفتیم باید در آب‌وهوایی بازی کنیم که مناسب است، به ویژه در بازی دوم شرایط آب‌وهوایی شهر بلوهوریزونته بسیار مطلوب است. وی با بیان اینکه «نمی‌توان گفت که در گروه آسانی قرار گرفته‌ایم»، افزود: ما از ایران شناختی نداریم. نیجریه را نیز تا حدودی می‌شناسیم و باید خودمان را به خوبی برای جام جهانی آماده کنیم. اولین بازی تدارکاتی‌مان با رومانی است که فکر می‌کنم این بازی می‌تواند به خوبی ما را آماده کند.

 سایت اینترنتی  DTS در تحلیل کوتاهی عنوان کرد: تیم ملی ایران پس از 3 دوره حضور در جام‌های جهانی 78، 98 و 2006 دارای تجربه کافی حضور در جام‌های جهانی بوده و به قدر کافی بازیکنانش شجاع هستند تا بتوانند با رقبای بزرگی مثل آرژانتین و نیجریه روبرو شوند. این سایت افزود: مردم ایران پیش از قرعه‌کشی آرزو می‌کردند به خاطر علاقه فراوان به مسی تیم کشورشان با آرژانتین هم گروه شود که این اتفاق جمعه شب در جریان مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی در سالوادور برزیل اتفاق افتاد. این سایت در پایان بخت خوبی را برای تیم ملی ایران در جام جهانی قائل شد.

زمان بندی بازی های ایران در جام جهانی

-تيم ملي ايران در اولين بازي خود 26 خرداد ساعت 16 (9:30 به وقت تهران) به وقت محلي در کوريتيبا به مصاف نيجريه خواهد رفت .



استادیوم دا بایزادا - کورتیبا

-در دومين ديدار بايد با سرگروه گروه F يعني آرژانتين در تاريخ 31 خرداد 1393 ساعت 12 (6:30 به وقت ایران) به وقت محلي در شهر بلوهوريزونته بازي خواهد کرد.



مینه ایراو - بلو هوریزنته

-شاگردان کارلوس کي‌روش چهارم تير در آخرين بازي خود در مرحله گروهي در شهر سالوادور ساعت 13 (7:30 به وقت ایران) به وقت محلي با بوسني و هرزگوين ديدار مي‌کند.



استادیوم فونتا نوآ - سالوادور

پیش بینی از سرنوشت ایران در جام جهانی

 در صورتی که تیم ملی ایران سنت‌شکنی کرده و برای اولین‌بار راهی دور دوم رقابت‌های جام جهانی شود، در مرحله دوم با یکی از تیم‌های گروه  E، یعنی یکی از تیم‌های سوییس، اکوادور، هندوراس و فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی دیدار خواهد کرد. ایران در صورت صدرنشینی با تیم دوم گروه  E و در صورتی که در گروه  F دوم شود باید با تیم اول گروه  E دیدار کند.

برای مشاهده تصاویر معروف ترین چهره های حاضر در مراسم قرعه کشی جام جهانی اینجا را کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵۰
در انتظار بررسی: ۰
سوفی
۰۳:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۳
نمیدونم من ازفوتبال سر درنمیارم ولی میگم بوسنی


بوسنی=5
اییران=0 میبازیم شانس نداریم
ابراهیم z
۱۲:۳۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
برو بابا دلاتون خوشه کسی خونه اجاره ای سراغ نداره صاحاب خونم میخواد فردا اسباب اساسیمو بریزه بیرون فوتبال کیلو چنده
حسین
۰۹:۲۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
بچه ها تو را به خدا بگین چیکار میکنین که نظر شما رو میزارن
سوفی
۰۳:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۹۳
یعنی چی
علی بابارحمت
۲۳:۲۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
خیلی عالیه.
حمید
۱۸:۵۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
ما بزرگترین نقشو تو جام جهانی داریم ما اقای گل این دوره رو تعین میکنیم
احسان
۱۶:۱۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
ایران صعود میکنه نگران نباشید عزیزان وامید به خدا
مسعود
۱۳:۳۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
به نظر بنده ایران قابل پیش بینی نبوده و روز بازی همه چیز مشخص میشه ولی تحت هیچ شرایطی نباید اخلاق رو باخت این کاری که بعضی از هموطنامون تو پیج شخصی مسی تو فیس بوک کردند اصلا برازنده فرهنگ ایرانی نبوده و نیست....
مهدي
۱۲:۲۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
اگر بچه هايمان همت كنند به مرحله بعدي صعود ميكنيم
مجتبی صبوری
۱۷:۱۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
انشاءا... میریم فینال با آمریکا مساوی میکنیم.
moslem
۱۷:۰۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
به ارژانتین که میبازیم. خدا کند بتونیم با نیجریه مساوی کنیم و بوسنی را ببریم.. به امید خدای بزرگ
احسان اسماعیل پور مطلق
۱۶:۴۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
به نظر من اگر بچه ها خودباوری داشته باشند می توانیم به راحتی صعود کنیم. مسی هم توسط دو بازیکن ششدانگ و باتعصب قابل مهار است.
آرژانتین فقط اسم بزرگی داره و تیم پرستاره10سال پیش نیست.یادمون نره که توی فوتبال ساحلی و فوتسال و والیبال شیرمردان ما توانستند شاخ غولهای جهان رو بشکنند.با توکل بر خداوند متعال،خودباوری ، بدنسازی مناسب و بازیهای تدارکاتی مفید به عقیده بنده حتماً و حتی بعنوان تیم اول می توانیم از گروهمان صعود کنیم.باآرزوی موفقیت برای جوانان شایسته این سرزمین-احسان
دانیال
۱۶:۳۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
چرا نوفوز بد میزنید

تا قوچان با دزاگه رو داریم غم نداریم ایشاله میریم مرحله بعد


امتیاز تفاصل گل

1- ارزانتین 9 +6
2- ایران 4 +3
3-نیجریه 4 +2
4-بوسی 0 -5
حامد
۱۶:۲۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
آرژانتین می بریم اسپانیارو هم میبریم المان رومیبریم بعد قهرمان میشیم خدا کنه کسی منو بیدار نکنه
مهرداد
۱۶:۱۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
بازی های روز اول :

ایران 1 - 3 نیجریه
آرژآنتین 4 - 1 بوسنی

بازی های روز دوم :

ایران 0 - 5 آرژانتین
نیجریه 1 - 0 بوسنی

بازی های روز سوم :

ایران 1 - 2 بوسنی
آرژآنتین 3 - 1 نیجریه

1.آرژانتین: 9 امتیاز
2.نیجریه:6 امتیاز
3.بوسنی: 3 امتیاز
4.ایران: 0 امتیاز

با افتخار با 3 شگفت غرور امیز به ایران برمیگردیم از قدیم گفتند شگست مقدمه پیروزیه
ولی فقط یه سوال دارم چرا این شکست ها تموم نمیشه
کی روش
۱۵:۴۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
تنها را ه مساوی با ارژانتین اینکه همه بازیکنا ایران برن توی دروازه وایسن
آیهان
۱۵:۲۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
بنظرمن مهمترین چیز وضع روحی وروانی بچه هاست ایران رو که میشناسید اگه روحیه نداشته باشه از مالدیو هم میبازه واگه روز خوبش باشه...
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
اگر بتونیم توی 5 ماه باقی مونده 10 تا بازی تدارکاتی ( هر ماه 2 تا ) با چندتا تیم متوسط و قوی ترتیب بدیم بدنین قطعا ما میریم برا 1/8
عارف
۱۴:۰۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
کی بگیر مسی رو
ali
۱۴:۰۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
گروه ما گروه مرگه برای ما
رحیم
۱۴:۰۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
به نظر من مثل دوره قبل میشه و ما با یه مساوی از بوسنی و دو شکست از آرژانتین و نیجیریه به ایران برمی گردیم
مصطفی
۱۳:۵۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
نامردا اگه راست میگن بزارن تیم ملی والیبال بجا فوتبال بره
تا موسوی دروازبان وایسه از همونجا با دست توپ بزنه تو دروازه ارزانتین
مجتبی
۱۳:۵۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
ایشالا میریم مرحله بعد
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
بحث نتیجه رو ول کنین.یکی بگه کی روش با اون همه تجربه چرا گفته بچه های ما دنبال ‍پیرهن مسی اند؟!نه واقعا چرااا؟؟؟؟
بهرام 05
۱۳:۴۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
به نظر من الان کل آرژانتین رو هول برداشته که می خوان با بر و بچ ایران بازی کنن اونا خوب میدونن به ما میبازن نیجریه هم که عددی برا مانیست بوسنی هم که اصلا تو جیب جا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شوخی کردم بدبخت شدیم
امین
۱۳:۲۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
ای بابا به نظر من بازیکنای ایران اظهار نظر نکن بهتره بابا مسخرمون میکنن هنوز تازه گروه بندی تموم شده به فکر مهار مسین یکی دیگه از ن که با مسی هم گروه شده ذوق زده شده
ali
۱۳:۲۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
دوستان بد بین نباشید مثل استرالیا حادثه جهانی می افرینیم ارزانتین رو میزنیم ما با تیمهای بزرگ بهتر بازی میکنیم
فاخر
۱۳:۱۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
ما با تيمهاى قوى خوب بازى ميكنيم.
مجيد
۱۳:۱۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
به نظر بنده مهم اين است كه مقاومت كنيم و مانند 8 سال جنگ تحميلي با تمام قدرتها مبارزه كنيم . با تشكر
قزوینی
۱۳:۰۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
از آرژانتین و نیجریه میبازیم با بوسنی مساوی فقط امیدوارم باختامون آبرومندانه باشه
محمدرضا
۱۳:۰۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
تقابل رویایی و خاتره انگیز هاشم بیگ زاده و لیونل مسی را به تمام فوتبال دوستان تبریک میگوییم.
تا وقتی هاشم هست غم نداریم.
(به امید پیروزی)
سید
۱۳:۰۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
اگر نیجریه و بوسنی رو دست کم نگیریم میتونیم ببریمشون.
احتمال باخت از آرژانتین زیاده ولی احتمال مساوی و یا حتی برد هم وجود داره.چون آرژانتین و کلا تیمهای بزرگ گاهی اوقات با تیمهای کوچیک مشکل دارن.چون دقیقا نمیدونن شیوه ی بازیشون چطوریه.
عباس زند
۱۲:۵۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سلام اگه کمی واقع بینانه نگاه کنیم از آرژانتین 3 تا میخوریم از نیجریه و بوسنی 2تا
nema
۱۲:۵۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
ایران شگفتی این دوره
حسین
۱۲:۵۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
دوستان آرزانتین که گردن کلفت تر از برزیل نیست ما از برزیل با اون همه ادعا 3 تا گل خوردیم در حالی که هم پنالتیمون رو نگرفتن هم چند تا توپمون به تیرک خورد در ضمن همه میدونن که مسی ای که توبارسلوناست با مسی ای که تو آرزانتین بازی میکنه زمین تا آسمون فرق میکنه چرا خودتون رو باختین من نمیگم آرزانتین رو میبریم ولی اینقدر هم ذلیل نیستیم که نتونیم نیجریه یا بوسنی رو نبریم
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
یه بازی تدارکاتی با مالدیو روحیه بچه ها بالا میره هرسه تیم را میبریم برای هواخوری
مجید
۱۲:۲۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
باید بقیه بازیکنان تیم رو هم دورگه کنیم اگه میخوایم تیم بهتری داشته باشیم حالا از ما گفتن و از گروهمون بالا میریم اما از پله های هواپیما برای برگشت به ایران
said
۱۲:۰۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
گروه ایران عالیه ما شایدازآرژانتین شکست بخوریم اما میتونیم نیجریه وبوسنی رو ببریم وبالا بریم
کارتون
۱۲:۰۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
باب فکر کردین والیباله
farzad
۱۲:۰۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
باید گفت قرارگرفتن درمصاف با چنین تیم های تیم راقوی تر وجدیت بازیکنان را محکمتر...
لذا باید گفت تیم ضعیف برای ما وجود ندارد...
morteza
۱۱:۵۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
به آرژانتین و نیجریه میبازیم. با بوسنی هم مساوی میکنیم. مثل 8 سال پیش میشه
ابوالفضل
۱۱:۴۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
بردیاباخت مطرح نیست بازی باتیم های بزرگ به نفع فوتبال ماست
moslem
۱۱:۲۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
از6ماه قبل حذف تیم فوتبال ایران را از جام جهانی 2014 به فدراسیون و فوتبال دوستان تسلیت عرض مینمایم
بهنام
۱۱:۲۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
از فوتبال ساحلی یاد بگیرد اونجا هم تو گروه مرگ بودیم ولی قهرمان جهان شدیم اینجا هم چیزی نیست ی یا علی بگیم قهرمان شدیم به امید خدا.....
افشین
۱۱:۲۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
8 گل از آرژانتبن می خوریم 6 گل از نیجریه و 4 تا از بوسنی
اميرحسين شاهين
۱۱:۲۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
به نظره من شانس به مرحله بعد رفتن ناممكن نيست نبايد اميد را از دست داد. توكلمان به خدا.
ایران
۱۱:۲۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
با برنامه ریزی می شه صعود کرد باید یه تیم یک دست وارد مسابقات بشه ولی نا امیدم
sudn
۱۱:۱۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
به نظر من تجربه ثابت کرده ایران در مقابل تیم های خوب عالی بازی میکنه امید به خدا
کاظم
۱۱:۱۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سلام ببخشید ای ساعت ها ظهر یا عصر
شاهگلی
۱۱:۱۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
توکل بخدا هر چه پیش آید خوش آید
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
ایران همیشه مقابل تیم های بزرگ خوب بازی میکنه
احمد
۱۰:۵۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
آرزو بر جوانان عیب نیست.
امیدوارم تیم ملی زیبا بازی کنه مطمئناً نتیجه خودش بدست میاد.
اسماعیل
۱۰:۵۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
همین که با تیم بزرگی مثل آرژانتين بازی میکنیم کلی ارزش داره از امروز برای بازی باآرژانتين لحظه شماری میکنم
علیرضا
۱۰:۳۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سلام دوستان
نظرات جالب مثبت و منفی و همینطور جالب زیادی رو دیدم
اما اگه بخوایم جدی به قضیه نگاه کنیم
گروه آسون تو جام جهانی معنی نداره ما گروهمون گروه مرگ نیست یعنی سخترین گروه و همینطور آسونترین گروه هم نیست
ضمن اینکه باید واقع بین باشیم باید این رو هم در نظر بگیریم
ما بازیکنای خوبی در سطح بین المللی داریم ، مربی خوبی داریم که کم وبیش روی این تیم ها و بازیکنانشون شناخت خوبی داره و با علم روز دنیا آشناست
صد البته که باید تدارکات خوب و تلاش زیادی داشته باشیم و همینطور اصلا ناامید نباشیم چرا ما نتونیم شگفتی ساز جام جهانی امسال باشیم حتما شگفتی سازهاهای مختلف تو تورنمنت های مختلف رو یادتون هست
اما مهمتر از صعود این موضوع که با 2 حتی 3 تیم با کیفیت دنیا مسابقه میدیم و تجربه کسب میکنیم و لذتی که میشه از بازی خوب بچه ها برد نه حتما از پیروزیشون ، ایناست
فقط یادمون ناامیدی و همینطور خوش بینی محض اولین مرحله شکسته
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
ای کاش در گروه مرگ می افتادیم ........
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
گروه بدی نیست.
احسان
۱۰:۲۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سلام بر دوستان
به نظره من با 9 امتياز صعود ميكنيم بعنوان تيم اول
رضا ورزقان
۱۰:۲۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
به نظرم آرژانتین جلو تیم ما حاضر نمیشه چون میترسه پس سه امتیاز گرفتیم. با نیجریه و بوسنی هم مساوی میکنیم میریم مرحله بعد.بعدش 6تا به فرانسه میزنیم و میریم بعدی تا انگلیس رو 4بزنیم بعد یه پای فینالیم. فینالم باختیم عیب نداره فدای سرت
مهدی
۱۰:۱۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
ما در فینال به اسپانیا می خوریم و در ضربات پنالتی می بازیم و نایب قهرمان میشبم.
هدیه
۱۰:۱۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
من برا بازی با اسپانیا چی بپوشم اخه فیناله
امید
۱۰:۱۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
اقا بیاید یه جنبش راه بندازیم هممون کامنت بزاریم که با 9 امتیاز صعود میکنیم اگه هممون باور کنیم که با 9 امتیاز صعود میکنیم مطمئن باشید حتما صعود میکنیم قانون جاذبه را فراموش نکنید.فیس بوکیا از همین الان شروع کنیم حتما موفق میشیم.بچه های تیم ملی از حالا به بعد نون و غیرت بخورید خداییش غیرت ایرونی مرگا میپذیره ولی شکست را هرگز.اقای رییس جمهور هم لطفا بودجه مورد نیازا در اختیار تیم ملی قرا بدن البته یه طوری که خرج تیم ملی بشه نه به اسم تیم ملی و به کام فدراسیون.
رضا
۱۰:۰۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
آقایون خانمها اینقدرناامیدانه فکرنکنید یه لحظه به این فکرکنید چطورکره جنوبی رو بردیم حالا آرژانتین مارومیبره امامگه بوسنی ونیجریه کی اند....به امید موفقعیت بچه های ایرانی
آرش
۱۰:۰۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
آخه بدون بازی تدارکاتی با یک تیم خوب و برنامه ریز ی خوب می خوان جام جهانی رو هم ببرند (بدون هیچ خرجی با تیم میرن یه دوری هم ریو رو میزنن و میان) : )
محمدرضا
۰۹:۳۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
به نظر من ایران با دو باخت و یه مساوی برمی گرده.
حسین
۰۹:۲۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
تا موقعی که تیم ایران فقط با تیم های ضعیف کشورهای همسایه دست و پنجه نرم کنه در بازی توی عرصه بین المللی متاسفانه کاری از پیش نمی بره.من میگم تیم فوتبال ایران توی همه ی بازی هاش می بازه.حالا می بینیم...
سلاله
۰۹:۰۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
آهای اونایی که امید به صعود ایران دارین بابا بیدارشین این فوتباله ها والیبال نیست کاش همون اول حذف شیم که بیشتر از این سرمایه ی ملی و پولمون هدر نشه
سولماز
۰۹:۰۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سلام به بچه ها بگین برا جام جهانی به اندازه همین مرحله اول وسیله هاشون رو جمع وجورکنن باسه اینکه خیلی زود باید برزیل رو به مقصد ایران ترک کنن
مهرداد
۰۸:۵۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
اگه ایران 2 مساوی هم از گروهش بگیره ارزشمنده ...
پس صعودم نکنیم دنیا به آخر نمی رسه ...
خوش خیال
۰۸:۵۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
بچه ها چرا خودمان رو اینقدر دست کم میگریم من مطمئن هستم که ما از گروه اول با12امتیاز وتفاضل گل 5نسبت به ارژانتین مالدیو صفت بالامییاریم وبا یک امداد غیبی فرانسه رو در یک بازی نفس گیر با نتیجه8-3 میبریم ودر فینال هم برزیل رو چون میزبان مسابقات شده به خاطر حمایت از ما در جوامع مختلف دوم میکنیم وخودمان با11جام جهانی به میهنمان بر میگردیم.برید حالشو ببرید.....
مجتبی
۰۸:۵۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
با سلام
من بد بین نیستم اما سوابق نشون داده که فوتبالیستامون فقط همتشون و افتخارشون به اینه که برن جام جهانی و بعد با آبروریزی برگردن
درصورتی که مردم ایران رفتن به جام جهانی رو هدف نمیدونن بلکه وسیله ای برای سعود به مراحل بالاتر می دونن
معذرت میخوام ولی سطح فوتبال بچه های ما خیلی پایینه که توی حفظ توپ و سانتر درست و پاس خوب و شوت زدن خیلی مشکل داریم
خیلی معذرت می خوام اما وقتی بازیکنای ما با پرویی تمام میگن گروه ما سخته و نباید جو بسازیم که ما حتما باید بیاییم بالا یعنی چه
یعنی نمی تونیم بیایم بالاااااااااا .
حیف این همه پول مملکت که خرج این فوتبال میشه این همه ورزش افتخار آفرین چرا فوتبال ما تواین رشته هیچ وقت موفق نمی شیم .
حامد
۰۸:۵۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
پیش بینی نتایج:ایران1 آرژانتین3 _ ایران1 نیجریه1_ایران1 بوسنی0 ونهایتا با تفاضل گل بهتر بریم بازی با سوئیس
دلواپس
۰۸:۴۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
برنده شدن دراین مرحله بادعا وسلام وصلوات وشانس درست نمیشه باید مردمیدون باشید وتعصب وتخصص وغیرت داشته باشید مثل فوتبال ساحلی ووالیبال در غیر اینصورت میشه مثل مسابقه ایران ومالدیو البته درانصورت ماجای مالدیو خواهیم بود
دلواپس
۰۸:۴۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
برنده شدن دراین مرحله بادعا وسلام وصلوات وشانس درست نمیشه باید مردمیدون باشید وتعصب وتخصص وغیرت داشته باشید مثل فوتبال ساحلی ووالیبال در غیر اینصورت میشه مثل مسابقه ایران ومالدیو البته درانصورت ماجای مالدیو خواهیم بود
خوشبین
۰۸:۳۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
آرژانتینو ببریم بقیش حله
حامد
۰۸:۲۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
پیش بینی نتایج:ایران1 آرژانتین3 _ ایران1 نیجریه1_ایران1 بوسنی0 ونهایتا با تفاضل گل بهتر بریم بازی با سوئیس
امیر عباسعلی
۰۸:۱۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
به نظر من از آرژانتین 0-15 می بازیم از نیجریه 0-6 می بازیم از بوسنی هم 0-4 می بازیم و نابود میشیم و میریم مرحله بعد.
سمیراسمیرایی
۰۸:۱۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
ایران بایدببره
بهزاد
۰۸:۰۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
ای کاش با برزیل و ایتالیا وانگلیس هم گروه میشودیم و این تیم هارو مرحله اول حذف میکردیم تا دور بعد به مشکل نمیخوردیم
batool
۰۸:۰۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
مطعمن هستم صعود میکنیم ب مرحله بعد خدارو چی دیدید شاید امسال جزو برترین تیم ها بشیم !!خدایا هوای بازیکنای تیم فوتبالمون رو داشته باش
معصوم
۰۷:۳۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
ايران تلاش بكنه ميتونه بره دور بعد
حسين از پرند
۰۵:۱۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
بچه ها خوش به حالتان با اين خوابهايي كه واسه جام جهاني ديديد.اميد كه سربلند بيرون بياييم.زنده باد ايييييييييييييران
حاج رضا
۰۳:۱۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
باید مسئولین ورزشی وکشوری سریعا به فکر اردو وتمرین و اللخصوص بازیهای تدارکاتی قوی در حد این 3 تیم باشن. یعنی حداقل 2بازی باتیم مطرح وقوی ازآمریکای جنوبی" 2 بازی با تیم مطرح وقوی ازقاره آفریقا و 1بازی هم با تیم کروواسی+ چندتا تیم دیگه ...
انشاا... بازیکنان تیم ملی به خودشون بیان +پشتکارودوندگی زیاد وتلاش فراوان وبابرنامه قوی...مردم هم واسشون دعا میکنن...
توکل برخدا...
{ازاین ستون تا اون ستون فرجه}
افشین
۰۲:۵۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
آقایون و خانوم ها:
مثله پیش بینی هشت پای 4 سال پیش منم میگم نیجریه و بوسنی رو میکوبیم! بعد با آرژانتین مساوی می کنیم. بعد دور بعد می خوریم به سوئیس که 4 تا میزنیمش بعدش میریم فینال و به برزیل یا اسپانیا 2 تا میزنیم!! میشیم قهرمان...
حالا پول منو بدین من برمممممممممم..
علي
۰۲:۱۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
شما ها كجاي كاريد اصلأ قرار نيست به دور دوم صعود كنيم
امیر
۰۱:۵۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سه مساوی سه امتیاز حذف :(
مسلم
۰۱:۴۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
بلاخره آرزوي من برآورده شد وبا آرژانتين همگروه شديم خدا كنه بچه ها پاي مسي رانشكنن.
امیر
۰۱:۴۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سه مساوی سه امتیاز حذف :(
فرهاد محمدی
۰۱:۴۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
ما الان در آرژانتین ساکنیم، اینا از اینکه با ما افتادن تو یه گروه، از الان جشن پیروزی گرفتن، ولی به نظر من، ایرانو خیلی دست کم گرفتن، باید بهشون نشون بدیم که کاملا در اشتباها، واینکه می تونیم ازشون ببریم(2به1).
به افتخار ایران...
به افتخار میهن...
به افتخار همه شما ایرانیا، جلوی اینا یه هورا میکشم، فقط ایران، با عشق...
الميرا
۰۱:۳۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
قدم دكتر روحاني خوبه
از وقتي اومده همش خوش خبر بوده
ايشالا صعود ميكنيم
مسی
۰۱:۳۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
تیم کشورمون علی رقم بازی خوب، بدون امتیاز می مونه
نوید
۰۱:۲۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
ابرومون میره تو جام جهانی
علیرضا
۰۱:۲۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
مهم ترین بازی ما با نیجریه است ایشالا کیروش همشونو شگفت زده کنه
علی
۰۰:۴۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
جالب اینجاست ناامید کننده ترین نظر رو آقای کفاشیان داده!!!
زهره
۰۰:۴۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سلام
اي بابا شماها چرا انقدنااميديد؟؟
مگه تيم ما چشه؟بسپاريد به خدا
خدابزرگه انشاالله ك نااميدمون نميكنه...
خدايا تيم ايران و سرافراز از برزيل برگردون...
آمين
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
قهرمان جهان میشیم!!!(:
حمیدرضا
۰۰:۳۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
حتمابایدبازیهای تدارکاتی خوب درسطح گروه داشته باشیم وازکل تیم حمایت کنبم،باتلاش وزحمت هیچ کاری ناممکن نیست،باتوکل زانوی اشترببند!
محمد
۰۰:۳۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
دوستان اگه همتون واقع بینانه فکر کنید
ته دلتون میدونید که با شرایط فعلی تیممون، شانسمون واسه بالا رفتن خیلی کمه دقیقأ قضیه جام جهانی 2006یادتون میندازم
میگفتیم با5یا 7امتیاز صعود کردیم ولی دیدید...
ما اگه میخوایم روزی مثل تیم قدرتمند والیبال کشورمون بدرخشیم باید مثل تیمهای ژاپن و کره
رو فوتبال پایه سرمایه گذاری کنیمو یه فدراسیون قوی داشته باشیم تا به یه زنگ تفریح واسه تیمهایی مثل آرژانتین تبدیل نشیم کما اینکه میبینید چطور ژاپن در بازی دوستانه بلژیکو شکست میده و با هلند تو یه بازی برتر مساوی میگیره یا کره سوئیس
رو شکست میده
sajad
۰۰:۲۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
بچه هاخودمونیماجلال حسینی فکرشم نمیکردبامسی روبه رویشه
مهدی
۰۰:۲۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
فقط جدال هاشم و مسی دیدن داره.........
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
تحقیر خیلی بده ولی بد جوری تحقیر میشیم
احمدرضا
۰۰:۲۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سلام در گروه خوبی افتادیم
انشاالله بتونیم خوش بدرخشیم و به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم
ظاهرأ سرمربی آرژانتین از تیم ما شناختی نداره و این میتونه به نفع تیممون باشه

به امید موفقیت و پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمون