سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

صبا و نفت کاملا همدیگر را می‌شناسند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در دیدار حساس هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال برابر صبای قم به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، گل محمدی در آستانه دیدار تیمش با صبای قم در چارچوب مسابقه ای از هفته دوم از دور برگشت بازی های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به نشست خبری پیش از این بازی آمد و تصریح کرد: هر دو تیم صبای قم و نفت تهران از یکدیگر شناخت خوبی دارند و صد در صد بازی عصر جمعه نزدیک و حساس خواهد بود.


وی ادامه داد: به نظر من با توجه به وضعیتی که دو تیم در جدول رده بندی رقابت های این فصل لیگ برتر دارند، سه امتیاز مورد نیاز هر دو تیم است بنابراین هر تیمی که بتواند در جریان بازی از موقعیت هایی که در مقابل دروازه حریف ایجاد می کند بهتر بهره ببرد، تیم پیروز این بازی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اضافه کرد: ما تا اینجای فصل خوب کار کرده ایم و بازیکنان ما نشان داده اند که قابلیت های زیادی دارند و تداوم همین روند ما را به موفقیت ارزنده ای در لیگ سیزدهم خواهد رساند، امیدوارم از بازی با صبای قم نیز سربلند خارج شویم.

وی خاطرنشان کرد: ما برای دیدار خارج از خانه برابر صبای قم شرایط خوبی دارم، خوشبختانه هیچ یک از بازیکنان ما از این بازی محروم نیستند و در شرایط برابر صبا به میدان می رویم که انگیزه مان تنها به دست آوردن پیروزی و حفظ موقعیت خوبی است که در جدول داریم.

گل محمدی عنوان داشت: هدف گذاری ما حضور در جمع سه تیم بالای جدول رده بندی لیگ برتر است و در نهایت می خواهیم به یکی از سهمیه های ایران در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا برسیم، این چیزی است که تا اینجا برایش زحمات زیادی کشیده ایم و می خواهیم به سادگی از دست ندهیم.

وی در پاسخ به اینکه چه شناختی از تیم صبای قم حریف نفت در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دارید، بیان داشت: بازی های اخیر صبا در لیگ برتر را به دقت تماشا کرده و آنالیز خوبی از این تیم دارم، به نظرم آنها در این چند بازی اسیر بداقبالی شده و فرصت های خوبی از دست داده اند.

تیم های فوتبال صبای قم و نفت تهران در دیداری از هفته دوم نیم فصل دوم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 عصر جمعه پانزدهم آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم به مصاف یکدیگر می روند، دیداری که البرز حاجی پور آن را سوت خواهد زد./س

برچسب ها: قم ، صبا ، نفت ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.