سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/ انصاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس‌جمهور لایحه بودجه 93 را 17 آذر تقدیم مجلس می‌کند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از تقدیم بودجه سال آینده کشور توسط رئیس‌جمهور در روز یکشنبه به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره ارائه لایحه بودجه سال 93 اظهار داشت: بودجه سال آینده کشور یک شنبه 17 آذرماه توسط دولت تقدیم نمایندگان مجلس خواهد شد.

وی با اشاره به گذشت مدت کوتاه از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید گفت: این اقدام را باید نقطه عطفی از عملکرد مثبت دولت در برنامه‌ریزی و بودجه‌نویسی و نگاه توسعه‌محور به آینده دانست زیرا دولت تدبیر و امید همواره با توجه به شعارهای خود تلاش دارد مسیر توسعه کشور را با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق هموارتر سازد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: بودجه سال 93 در زمان کوتاهی تدوین و به نمایندگان مجلس ارائه خواهد شد تا آنها طی بازه زمانی که تا پایان سال باقی است بتوانند تبصره‌ها، بندها و کلیات و جزئیات بودجه را به طور کامل بررسی کرده و مورد تصویب قرار دهند.

انصاری همچنین درباره حضور دکتر روحانی به منظور ارائه بودجه سال آینده در جلسه علنی مجلس گفت: رئیس‌جمهور یکشنبه به منظور تقدیم لایحه بودجه سال آینده به مجلس شورای اسلامی خواهد رفت و از کلیات آن دفاع خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید همواره از زمان روی کارآمدن خود تلاش داشته همکاری و تعامل بسیار خوبی با مجلس داشته باشد، گفت: سطح تعاملی دولت با سایر قوا به خصوص قوه مقننه نیز افزایش پیدا خواهد کرد و دولت نیز معتقد است که مشکلات و موانع موجود در کشور باید با همکاری همیاری و تعامل بین قوا برطرف شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: انصاری ، دولت ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.