سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

کشف یک محموله کالای قاچاق در محور ارتباطی بروجن به لردگان

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش 5میلیارد و 200 میلیون ریال در محور ارتباطی بروجن به لردگان خبر داد.


سرهنگ فضل اله برزویی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری حین کنترل خودرو های عبوری در محور ارتباطی بروجن به لردگان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی گفت: ماموران با بررسی کالا و مطابقت اسناد ارائه شده با کالاهای داخل کانتینر متوجه مطابقت نداشتن وزن بار با اسناد شدند.
سرهنگ برزویی تصریح کرد: در بازرسی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان چهارمحال و بختیاری از این خودرو،4 هزار و 560 جفت کفش، 35 هزار و 400 بسته مواد شوینده، 14 هزار و 400 قلم انواع لوازم بهداشتی،420 قلم دارو، بیش از 10 هزار فقره انواع ابزار الات، 65 هزار و 200 بسته آدامس، 928 عدد ادکلن، هشت هزار و 40 مغزی قفل درب و 28 قوطی سم کشاورزی کشف و ضبط شد.
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ارزش کالا های کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان گمرک5 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد واظهار داشت: پرونده متهم به همراه بار و خودروی متوقف شده به گمرک استان چهارمحال و بختیاری تحویل شد.
محور ارتباطی بروجن به لردگان و استان خوزستان از محورهای پرتردد استان چهارمحال و بختیاری است./س
برچسب ها: کشف ، محموله ، کالا ، قاچاق ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.