سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت "دردسرهای همسایگی با فردوگاه" در شبکه رادیویی سلامت

برنامه "افق روشن" با نگاهی به وضعیت آلودگی هوا و تاثیر فرودگاه بر افزایش آن در تهران و سایر شهرها روز شنبه 16 آذر ماه از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، برنامه "افق روشن" با نگاهی آسیب شناسانه به سردبیری فاطمه شهبازی، روز شنبه 16 آذر ماه همزمان با روز جهانی هواپیمایی، ساعت 9:10 الی 10 از این شبکه رادیویی پخش خواهد شد؛ در این برنامه وضعیت آلودگی هوا و تاثیر فرودگاه بر افزایش آن به مدت 50 دقیقه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، از جمله میهمانان این برنامه که کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت است، می توان به دکتر پومان نیابتی ریئس پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مهندس محمد رستگاری مدیر کل نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران و مهندس سعید اکبری مدیر کل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اشاره کرد.

گفتنی است، پرداختن به مسائل زیست محیطی وجود فرودگاه ها و بررسی تاثیر فرودگاه ها بر ارتقای آلودگی هوا و آلودگی صوتی در تهران و سایر شهرها از جمله اهداف اصلی این برنامه به شمار می آید./م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.